۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

قیمت عایق حرارتی الاستومری رولی و خود چسبدار ، پشت چسب دار این عایق ها از جنس الاستومریکEPDM می باشد و خصوصیت خوب آن این است. نصب آن به دلیل پشت چسب دار بودنش بسیار ساده است. و هنگامی که جچسب اش را از پشت اش جدا می کنیم به سادگی می توان آن را نصب کرد که این امر سبب صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی گردد. .

فروش عایق الاستومری پشت چسب دار 

فروش عایق الاستومری پشت چسب دار

فروش عایق الاستومری پشت چسب دار

. عرض الاستومری چسب دار: 1100mm-1300mm طول عایق پشت چسبدار : 11M چگالی عایق پشت چسب دار : 60 kg/m3 ضریب انتقال حرارت: 0.036 در شرکت پایدار انرژی پارس عایق های الاستومریک خود چسب با روکش آلومنیومی نیز تولید و به فروش می رسد. جهت استعلام قیمت دقیق و بدست آوردن لیست قیمت عایق الاستومری پشت چسبدار با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید .

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

. .

 عایق الاستومری رولی ساده پشت چسبدار

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

. عایق فوم الاستومریک یا عایق الاستومریک اغلب در تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی به کار گرفته می شود. همانگونه که از اسم آن نیز مشخص می باشد نوعی از لوازم عایق بندی بر اساس نوع الاستومریک با سلولهای بسته و ساختار عالی است. .

فوم الاستومریک دارای استحکام عالی در مفابل نفوذ بخار می باشد و عایق عالی و متراکمی بر روی تاسیسات ساختمانی است.

بعد از  محاسبه ضخامت عایق مورد احتیاج  برای جلوگیری از هدر رفتن  انرژی می شود  از این نوع عایق الاستومری به شکل های متختلف چسب دار ، پشت چسب دار ، پشت چسب دار با روکش آلومنیومی استفاده نمود.

 عایق الاستومری پشت چسب دار

عایق الاستومری پشت چسب دار

عایق الاستومری پشت چسب دار  با روکش آلومینیوم

. پوشش مقاوم  چند لایه آلومینیوم و پلی متر و فوم های الاستومریک پشت چسبدار  ، عالی ترین  کیفیت را به وجود می آوردند.

و عملکرد مناسب  در برابر عوامل و شرایط محیطی و جوی در فضاهای بیرونی که اساسی ترین  آن استحکام عالی در مقابل  اشعه یو وی است. در عالی ترین  و مناسب ترین ابعاد (یعنی 100 و 130 سانتی متر) ساخته  می گردد و این امر سبب صرفه جویی در زمان مصرف و هزینه های نیروی انسانی هم می شود.

آیا عایق کاری صوت و حرارت لازم است ؟

قبل از آن که در باره عایق صوت و حرارت الاستومری صحبت کنیم. بهتر است بدانیم , در عصر حاضر همه مردم دنیا به نوعی نگران اتمام سوخت های فسیلی هستند. .

برای بهینه سازی مصرف انرژی با توجه به پیشرفت های علم در دنیا برای صرفه جویی در مصرف انرژی لازم است. که تمام تجهیزات و مربوط به انتقال انرژی مثل تانکر ها و لوله ها و مخازن و… با مناسب ترین جنس عایق کاری شود. .

 عایق پشت چسبدار 

 قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

قیمت عایق الاستومری پشت چسب دار

تقریبا 80 سال پیش عده ای به دنبال تولید عایقی بودند. که هم عایق مناسب برای صوت باشد و هم بتواند عایق خوبی برای حرارت های کمتر از 150 درجه باشد. تا بتوانند مکان هایی مثل بیمارستان و سینما و سالن های همایش و آپارتمان های لوکس و اکثر اتاق های ادارات و … را هم برای جلوگیری از  سر و صدا و هم برای جلو گیری از اتلاف انرژی عایق کاری کنند. . با اختراع عایق الاستومری تحول عظیمی در صنعت عایق ایجاد شد. به طوری که خیلی سریع همه گیر شد و دامنه وسیعی از تجهیزات و صنایع را تحت تأثیر خود قرار داد.

.

قیمت عایق الاستومری چسب دار

قیمت عایق الاستومری چسب دار

تولید عایق صوت و حرارت الاستومری 

نحوه تولید عایق صوت و حرارت الاستومری در شرکت پایدار انرژی پارس به این صورت است. که سه ماده اصلی ( لاستیک مصنوعی /  نیتل بوتادی NBR و یا اتیلن پروپیلن /  پلی وینیل کلراید PVC  ). بعلاوه یک عامل فومی کننده شیمیایی را در بسته های 225 کیلویی داخل میکسر های مخصوصی با هم مخلوط می شوند. . پس از آن که مایع یک نواختی ایجاد شد در خط تولید الاستومری را به شکل قالبی که در خط تولید بسته شده ( رولی یا لوله ای و … ) و به قطر و چگالی مورد نظر تولید می شود. در قدم بعدی به خاطر حرارتی که می بیند عامل فوم کننده شیمیایی به حالت گاز در آمده و باعث ایجاد حباب های ریز بسیار زیادی می شود. . بعد از تشکیل حباب ها دما را به آرامی پائین می آوریم تا حباب های ایجاد شده سالم بمانند. بعد از فروکش کردن حرارت داده شده عایق الاستومری پایدار انرژی پارس آماده می باشد. در این مرحله عایق صوتی و حرارتی الاستومری باید به ابعاد و سایز های مورد نظر برش خورده و بسته بندی شود.

قیمت عایق الاستومری چسب دار

قیمت عایق الاستومری چسب دار

.

برش و بسته بندی عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای :

این عایق با  ضخامت های استاندارد 25/ 19 / 13 / 9  MM تولید می شود. برای اکثر لوله ها از 6 میل تا 114 میلیمتر تولید شده و به طول 200 سانتی متری برش خورده و بسته بندی می شود. .

عایق الاستومری رولی

با توجه به استاندارد موجود این عایق به عرض 100 سانتیمتر تولید می شود. و با ضخامت های 6 / 10 /13 / 16 / 19 / 25 / 32 / 50 میلیمتر تولید می شود. و برای عایق کاری سطوح صاف و کانال های آلومینیومی و لوله هایی با قطر بالا مناسب و ایده آل می باشد. با استفاده از عایق صوت و حرارت الاستومری یک لایه عایق کاری کافی می باشد. نصب و اجرا راحت می باشد و این عایق انعظاف پذیری بالایی دارد. همچنین این عایق در دو نوع ساده و پشت چسب دار تولید می گردد.

قیمت عایق الاستومری چسب دار

قیمت عایق الاستومری چسب دار

.

با ما باشید …

((( جهت اطلاع از آخرین قیمت عایق حرارتی پشم سرامیک پانلی…  لیست قیمت عایق حرارتی پشم سرامیک …  مرکز تولید عایق حرارتی پشم سرامیک با کیفیت بالا و ارزان قیمت ….   و مرکز فروش عایق حرارتی پشم سرامیک پانلی با دفتر شر کت پایدار انرژی پارس تماس بگیرید. )))

لیست قیمت عایق الاستومری 

لیست قیمت عایق الاستومری

فروش عایق ارزان قیمت

 فروش عایق ارزان قیمت

فروش عایق ارزان قیمت

اگر شما به دنبال شرکت معتبری هستید که عایق الاستومری و انواع عایق ارزان قیمت و با کیفیت عرضه کند قطعا بهترین انتخاب پایدار انرژی پارس است. خرید عایق ارزان قیمت آن را با اعتماد با ما برای خود رقم بزنید و هم اکنون جهت مشاوره در این زمینه با ما در ارتباط باشید. .

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرهاد

سلام وقت بخیر …برای عایق کاری و صدا گیری درب خودرو قابل استفاده و کارآمد هست؟؟؟

شازده کوچولو

با سلام و عرض ادب جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.