۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

قیمت نوار گسکت فلنج

قیمت نوار گسکت فلنج

نوار گسکت فلنج

نوار گسکت فلنج

.

یکی از محصولات پر فروش در زمینه سیستم فلنج کانال هوا و تاسیسات کانال و تاسیسات ساختمانی نوار گسکت با کیفیت فلنج پایدار انرژی پارس می باشد.

نوار گسکت ارزان قیمت ، نوار گسکت ارزان و قیمت عالی و محصول با کیفیت را با ما تجربه کنید.

این نوار گسکت دارای قیمت مناسب و ارزان قیمت ای می باشد ولی به دلیل نوسان قیمت نوار گسکت فلنج در بازاهای داخلی به منظور کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت و تهیه لیست قیمت نوار گسکت فلنج با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

.

قیمت نوار گسکت

نوار های درزگیر فلنج کانال هوا در عرض های ١.٥ -٢ -٣ -٤ سانتی متری و در ضخامت ٥ و یا 6 میلیمتر موجود است .
با ارتباط با ما می توانید در زمینه پخش انواع نوار درزگیر ،نوار pvc عایق کاری ، نوار پروتکت ،نوار الومینیوم ،نوار فایبر گلاس نسوز،نوار گسکت کانال
را تهیه نمایید.
.
قیمت نوار درزگیر گسکت کانال # قیمت نوار درزگیر کانال # قیمت نوار هوابند کانال # نوار بین فلنج کانال # نوار درزگیر فلنج ماستیک دار
.

گسکت (نوار درزگیر)

گسکت تاسیسات یا نوار درزگیر یک تجهیز مکانیکی است  که به شکل متداول به منظور پر نمودن فضای بین دو سطح جفت شونده به کار گرفته می شود.

گسکت تاسیسات  یا نوار درزگیر در ماشیت و دستگاه هایمنتقل نمودن هوا و تاسیسات به برای هوا بندی سطوح اتصالات مورد استفاده قرار میگیرد.

.

جنس گسکت یا نوار درزگیر

جنس گسکت یا نوار درزگیر امورد استفاده شده در کانال های هوا ی تاسیسات از فوم و یا عایق الاستومری است .

این نوار در عرض های متنوع 10، 20 و 30 میلیمتری ساخته می گردد این نوارهای تاسیساتی دارای ضخامت سه و پنج میلیمتر است.

.

خصوصیات نوار گسکت

یک سمت این نوار درزگیر گسکتها چسبدار است ، که به یک سمت سطوح متصل شده چسبیده می شود و در نتیجه فشرده شدن به سطح مقابل منجر به هوابندی و پوشش نقاط محل اتصال می گردد.

در گذشته از انواع نخ نسوز و گسکت های آزبست دار به منظور هوابندی سطوح اتصال استفاده می شد.

.

اما به دلیل سرطانزا بودن آزبست استفاده از این نوع درزگیرها در بسیاری از پروژه ها به ویژه ساختمان های بیمارستانی و مسکونی ممنوع شده و استفاده از گسکت مورد استقبال روز افزون قرار گرفته است.

استفاده از گسکت بسیار ساده و مقرون به صرفه می باشد. و قدرت هوابندی آن از محصولات قدیمی بسیار بالاتر است. گسگت فلنج گسکت (نوار درزگیر) گسکت یا نوار درزگیر یک تجهیز مکانیکی می باشد که به طور معمول برای پر کردن فضای بین دو سطح جفت شونده به کار می رود. گسکت یا نوار درزگیر در دستگاه  های انتقال هوا و تاسیسات به برای هوا بندی سطوح اتصالات به کار می رود. جنس گسکت یا نوار درزگیر استفاده  است.