۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

قیمت گوشه فلنج گالوانیزه

قیمت گوشه فلنج گالوانیزه

گوشه فلنج گالوانیزه

گوشه فلنج گالوانیزه

.

یکی از محصولات تولیدی و ساخته شده در شرکت پایدار انرژی پارس گوشه ها ی فلنج گالوانیزه می باشد ، که با قیمت ارزان و مقرون به صرف به مشتریان عرضه می گردد.

جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت گوشه های فلنج گالوانیزه و خرید گوشه فلنج ارزان قیمت با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

.

 کاربرد گوشه فلنج

گوشه فلنج برای متصل نمودن پروفیل‌های فلنج و تولید قاب مستطیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

و براساس سیستم تاسیسات مورد نظر  با سایز پروفیل‌های فلنج ، گوشه فلنج همچنین  در 3 سایز بیست ، سی و چهل ساخته می‌ گردد.

.

شایان ذکر است که برای تولید و ساخت  هر قاب تاسیسات کانل هوا ، ما نیاز به چهار عدد گوشه فلنج هستیم.

به کاربردن از گوشه سبب سرعت بالای مونتاژ فلنج کانال هوا ، حذف شدن جوشکاری و متصل نمودن راحت و ساده 2 قطعه کانال به کمک سوراخ‌های موجود به منظور هم‌ محورکردن می‌ گردد.

.

گوشه فلنج ( کرنر )

انواع گوشه فلنج  و یا کرنر که نام دیگر گوشه فلنج کرنر می باشد که جنس این کرنر ها از ورقهای  گالوانیزه است که در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می گردد.

ضخامت ورق گالوانیزه در تولید این کرنر ها مختلف می باشد و به منظور تولید پروفیل فلنج تاسیسات کانل هوا ، وابسته به سایز فلنج از ورق 0.7 ، 0.8 و یا 0.9 تولید می گردد.

گوشه فلنج گالوانیزه دارای شیار هایی می باشد که سر کانال هوا تاسیسات وارد آن شده و با ماستیک تعبیه شده درون پروفیل آب بندی می گردد.

.

قیمت کرنر

گوشه های فلنج و یا کرنر ها دارای قیمت های مختلفی می باشد که به دلیل نوسات قیمت های فراوان از ارائه لیست قیمت برای انوع کرنر خوداری می شود.

جهت کسب دقیق قیمت انواع کرنر با کارشناسان واحد فروش پایدار انرژی پارس تماس حاصل فرمایید.

از متصل نمودن پیچ خودکار برای مقاوت پروفیل فلنج سرکانال ابه کار گرفته می شود.

طراحی شکل  پروفیل فلنج به نحوه ای می باشد که دارای بالاترین مقلوت فیزیکی است و متصل نمودن  کانال تاسیسات فلنج هوا و دو قطعه فلنج به بهترین فرم صورت می پذیرد.

.

برای تولید یک فلنج گالوانیزه نخست باید پروفیل فلنج به ابعاد کانال (با درنظر گرفتن کاستن طول مربوط به گوشه فلنج گالوانیزه ) بریده می گردد.

در مرحله بعدی گوشه فلنج (کرنر) درون زائده جانبی پروفیل می شود تا با متصل نمودن  4تکه پروفیل یک فلنج مستطیل شکل تولید گردد.

.

بعد از آنکه 4 طرف لبه کانال در مادگی چهار قطعه پروفیل فلنج فرو رفت و با تجهیز مناسب تثبیت و مستحکم شد دو سر کانال تاسیسات به وسیله ای فلنج به همدیگر متصل می گردد.

برای متصل نمومدن دو فلنج به همدیگر از تجهیزی به اسم کلیپس یا کلمپ استفاده میگردد ف کلیپس از یک تکه لقمه ای شکل به همراه یک پیچ تولید می گردد.

که در برآمدگی 2  قطعه فلنج فرو رفته و مستحکم می گردد،تا اینکه متصل نمودن  آنها ثابت شود ، شایان ذکر است که متصل نمودن  پیچ و مهره در 4 گوشه دو فلنج سبب تقویت اتصالات می گردد.

.

گوشه فلنج تاسیسات

به منظور  آب بندی متصل نمودن دو سر کانال تاسیسات از نوار درزگیر استفاده می گردد.

نوار درزگیر ساخته شده از فوم و عایق الاستومریک می باشد که به یک سر فلنج چسبانده می گردد و با اتصال دو قطعه فلنج به همدیگر محل اتصالات تاسیسات  را هوا بندی می نمایند.

از چسب ماستیک نیز برای هوابندی گوشه ها استفاده می گردد.

.

قیمت گوشه فلنج گالوانیزه