۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

قیمت سیستم انکراژ

قیمت سیستم انکراژ

 

در شرکت پایدار انرژی پارس انواع سیستم ساپورت تاسیسات تولید می شود ، که یکی از آنها سیستم ساپورت انکراژ می باشد جهت استعلام قیمت سیستم انکراژ و لیست قیمت انکراژ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

.

مرحله های شیوه  اجرای نیلینگ

در روش نیلینگ میخ‌ها اصولا  در کشش عمل می نمایند اما در شرایط ویژه، نحوه ای عملکرد خمشی و برشی آنها هم در نظر گرفته می گردد.

نتایج مسلح سازی میخ به منظور بهبود یافتن  پایداری دیوار با دو عملکرد زیر حاصل می گردد.

  • افزایش یافتن نیروی قائم و در نتیجه افزایش یافتن مقاومت برشی سطوح لغزش در خاک های اصطکاک
  • کاستن نیروی رانشی سطوح لغزش در خاک های اصطکاکی و چسبنده.

.

بعداز نصب نمودن میلگردهای نیلینگ ، یک دیواره سطحی با ضخامت اندک که اغلب شامل شاتکریت همراه با یک لایه تسلیح سبک فولادی به شکل شبکه­ های از میلگرد می ­باشد.

سطح دیواره شیروانی یا گود را پوشش می دهد. هدف از اجرای این دیواره مانع شدن از فرسایش سطحی خاک، به وجود آمدن سطوح پایان یافته مناسب تر به منظور تولید و سازهای احتمالی بعدی می باشد.

.

هدف اصلی و اساسی تولید این دیواره ها افزایش یافتن بازدهی عملکرد سیستم خاک تحکیم یافته به خصوص در بخش­ های نزدیک به دیواره گود می باشد.

شایان ذکر است که  این لایه بتنی – فولادی به منتقل نمودن مناسب نیروهای محرک به نشانه های تسلیح کمک فراوانی می نماید.

پوشش نهایی (Facing) می­ شود موقتی (Temporary) یا دائمی (Permanent) طراحی و اجرا شود.

.

نیلینگ یا میخ­کوبی خاک روش نوع و به روزی می باشد که به علت اقتصادی بودن و مزیت های منحصربفرد اش،

به عنوان راه‌حل بسیار خوبی در موارد متنوعاز جمله پایدارسازی شیب ­ها، شیروانی ­ها، ترانشه ­ها، افزایش ظرفیت باربری و محدود نمودن تغییر شکل­ ها با به وجود آمدن حداقل دست‌خوردگی در وضعیت طبیعی زمین استفاده بسیاری دارد.

.

به کارگیری از شیوه و روش نیلینگ ، طی چند دهه گذشته در بیشتر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه به منظور  پایدارسـازی گودبرداری ها و شایان ذکر است  پایدارسازی  شیب­ های طبـیعی استفاده  وسیعی پیدا نموده است.

بعضی از استفاده های  وسیع این شیوه تسلیح خاک شامل پایدارسازی شیب ­های طبیعی و یا ترانشه‌های مجاور راه­ ها، تعریض راه ­ها، گودبرداری در مجاورت سازه‌های موجود، پایدارسازی و مقاوم­ سازی سازه‌های نگهبان قدیمی و … می باشد.

.

انکراژ یا مهارگذاری خاک چیست

انکراژ چیست

قالب و شیوه ای  اجرای روش مهارگذاری یا انکراژ (سیستم انکراژ) شباهت های فراوانی با شیوه  نیلینگ (میخکوبی) دارد.

تفاوت اساسی در اعمال نیروی پس تنیدگی به منظور المان تسلیح می باشد. مرحله های  اجرایی همانند شیوه میخکوبی و شامل خاکبرداری مقطعی، حفاری گمانه ها، نصب میلگرد تسلیح، تزریق دوغاب سیمان (در بخشی از طول گمانه)، بتن پاشی و نصب صفحه سر نیل و مهره می باشند.

.

بعد از گذشت مدت زمان مناسب به منظور عمل آوری دوغاب سیمان، با نصب پایه جک، جک کششی و نیروسنج، نیروی پس تنیدگی تا میزان مورد نظر طراحی به میلگرد تسلیح و دوغاب اطراف آن اعمال می گردد.

.

شایان ذکر است در برخی از موارد عملیات حفر چاه وچود ندارد و پروفیل حائل فولادی بعد از تمام شدن عملیات مقطعی خاکبرداری، حفاری و نصب المان تسلیح در محل مربوطه می شود.

در مرحله نهایی بعد از از این مرحله عملیات کشش المان تسلیح (اعمال نیروی پس تنیدگی) هم انجام می شود.

.