۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

براکت فولادی گالوانیزه

براکت فولادی گالوانیزه

براکت فولادی گالوانیزه

براکت فولادی گالوانیزه

براکت فولادی گالوانیزه محصولی است که با متصل شدن پروفیل و صفحه فولادی گالوانیزه با سایز و ابعاد معین ساخته می شود.

به منظور پوشش دان و متصل نمودن تأسیسات عبوری از کنار دیوارهای بتنی و ایستاده از سقف و همچنین به منظور متصل نمودن به انواع پروفیل به کار گرفته می شود.

.

شایان ذکر است که از این براکت‌های فولادی گالوانیزه  به منظور تولید و ساخت ساپورت‌های به فرم L ، T فرم، F فرم به کارگرفته می شود.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

.

انواع براکت فولادی گالوانیزه

براکت‌ های تولیدی گالوانیزه پایدار انرژی پارس در 2نوع تک (RGS) و دوبل (RGD) در متراژ‌ و ابعاد متنوع و به سفارش مشتریان طراحی و تولید می گردد.

این قطعه های فولادی گالوانیزه توسط  انکرهای مکانیکی (به منظور متصل نمودن به سقف و دیواره ها) و پیچ و ایزی‌لاک (به منظور متصل نمودن به پروفیل) نصب می شود.

.

براکت فولادی

براکت های پروفیل  فولادی در 2نوع C و G به منظور باربری های سبک، متوسط و سنگین ساخته می شوند.

به منظور هر دو نوع پروفیل، قطعه هایمتصل کننده با تنوع بسیار به منظور مصرف و استفاده های متنوع به کار گرفته می شود.

.

قیمت روز پروفیل گالوانیزه

قیمت روز پروفیل گالوانیزه

برای داشتن قیمت روز پروفیل گالوانیزه و استعلام محصول مورد نظر و سفارش به روز و آگاهی از قیمت محصول انواع پروفیل گالوانیزه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

پروفیل گالوانیزه چیست

قطعه های  گالوانیزه اتصال کانال قطعه هایی  پیش ساخته می باشند که به آنها پروفیل گالوانیزه می گویند ، که با استفاده از آن در انجام روژها جوشکاری و امثال آن کاملا حذف می شود.

در نتیجه به مقدار بسیاری سبب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود ، لازم به ذکر است  این قطعه ها  ظاهر خیلی خوبی دارند و به علت گالوانیزه بودنشان با جنس کانال نیز همخوانی دارند و زیبایی را نیز حفظ می نماید.

.

براساس  بررسی های صورت گرفته  هزینه این نوع پروفیل و براکت های گالوانیزه  بسیار مناسب و ارزان است و تماما با سیستم سنتی قابل رقابت است.

.

بست های لوله

انواع بست های لوله ای پایدار انرژی پارس  به نحوی می باشد که به شکل های عایق دار و بدون عایق برای انواع کاربری ها با قابلیت جابجایی و رگلاز محدود تولید می شود.

پر استفاده ترین  بست ها شامل بست تکه پایه ی عایق دار و بست گلابی ( به منظور به کارگیری در سیستم آتش نشانی ) معرفی می شود.

.

اتصالات پروفیل فولادی

به منظور متصل نمودن  و آویز گرفتن از پروفیل های فولادی شامل تیر و ستون به کار گرفته می شود و در سایز و ضخامت و انوع مختلف این اتصالات پروفیل فولادی وجود دارد.