۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

پخش عایق الاستومری 

شرکت پایدار انرژی پارس مرکز پخش عایق الاستومری بوده و از جمله شرکت های ثبت شده و معتبر در زمینه فروش و پخش عایق الاستومری در ایران است و هر نوع عایق الاستومری که بخواهید را می توانید از ما خرید نماید.

شرکت پایدار انرژی پارس در استان تهران واقع شده است و انبار شرکت در شهرک صنعتی خیرآباد است، می توانید از تمامی شهر ها و شهرستان های ایران از ما خرید عایق الاستومری را انجام دهید.

 

عده ای بسیاری تمایل دارند که عایق الستومری را از مرکز پخش آن خرید نماید و در این صورت می توانند این عایق با کیفیت و مرغوب را با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

اگر تمایل به خرید عایق الاستومری دارید و در جستجوی یک شرکت معتبر و نمایندگی عایق الاستومری هستید می توانید به مرکز فروش عایق الاستومری ما در ایران مراجعه نماید و هر نوع عایقی که احتیاج داشته باشید را خرید نماید.

 

علام بر فروش عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور در زمینه عایق کاری و نصب عایق الاستومری بسیار فعال هستیم، می توانید انجام پروژه خود از صفر تا صد را به تیم ما بسپارید. تیم ما از مرحله اول تا آخر کار عایق کاری شما را به نحو احسنت انجام داده و پروژه شما را عایقکاری و تحویل می دهد.

اگر در تهران، کرج ، سمنان، ساری، تبریز، اصفهان، مشهد و ارومیه و … هستید می توانید جهت انجام پروژه های عایق کاری الاستومری خود و خرید عایق الاستومری با مرکز پخش عایق الاستومری پایدار انرژی پارس در تماس باشید و خرید مورد نظر خود را فقط با یک تماس تلفنی انجام دهید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

.

پخش عایق الاستومری 

پخش عایق الاستومری

مرکز پخش عایق الاستومری

اگر به دنبال مرکز پخش عایق الاستومری و یا نمایندگی فروش عایق الاستومری هستید می توانید با آسودگی خیال شرکت پایدار انرژی پارس یا مهار انرژی پایدار ساز را برای خرید خود انتخاب کنید.

شرکت ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه امور خرید و فروش آن با عایق بسیار فعال است و یکی از شرکت های بسیار مهم در زمینه خرید و فروش عایق الاستومری می باشد.

 

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت عایق الاستومری با کارشناسان فروش ما در شرکت پایدار انرژی پارس تماس بگیرید.

همچنین اگر در زمینه خرید عایق الاستومری دچار سردرگمی شدید و نمی دانید که چه نوع و ضخامت از عایق را خریداری کنید، جهت مشاوره در زمینه انتخاب بهترین عایق می توانید با ما تماس بگیرید و بعد از یک مشاوره جامع و کامل عایق الاستومری مناسب پروژه خود را انتخاب و خرید نماید.

 

شرکت پایدار انرژی پارس همواره سعی نموده است که به عنوان یک مرکز پخش عایق الاستومری قیمت های منصفانه و ارزانی را برای این محصول مد نظر بگیرد و با فروش بیشتر یکی از بزرگ‌ترین شرکت ها در این زمینه باشد.

در نتیجه می توانید با انتخاب و خرید از ما جزو بزرگترین مشتریان ما شوید و از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید.

 

شرکت پایدار انرژی پارس در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر یک وب سایت خرید اینترنتی عایق الاستومری دایر نموده است به نام مهار انرژی پایدار ساز ، جهت بررسی محصولات بیشترین فروشگاه می توانید وارد لینک های درج شده شوید و بعد از بررسی تک تک محصولات ما در ضخامت های گوناگون خرید خود را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید.

.

مرکز پخش عایق الاستومری

مرکز پخش عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

خرید عایق

اگر تمایل به بهینه سازی مصرف انرژی و عایق کاری پروژه‌های خود دارید و قصد خرید عایق را دارید می توانید با کمی جستجو به شرکت پایدار انرژی پارس مراجعه نمایید.

چرا که این شرکت، یک شرکت ثبت شده معتبر و بسیار نامی در زمینه خرید و فروش عایق می باشد. از عایق جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی در صنایع گوناگون و همچنین صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.

 

عایق الاستومری یکی از انواع عایق های صوتی حرارتی و برودتی و رطوبتی می‌ باشد که در صنایع بسیار مختلفی از جمله صنعت ساختمان سازی استفاده می شود.

ساختار عایق الاستومری سلول بسته بود بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر آلودگی رطوبت، رشد قارچ و کپک و دمای بسیار زیاد دارد.

 

این عایق وزن بسیار کمی دارد و بسیار انعطاف پذیر است، در نتیجه در عایق کاری انواع لوله های تاسیسات کانال ها و سیستم های تهویه مطبوع مخازن صنعت خودروسازی صنعت ساختمان سازی صنعت گاز نفت پتروشیمی و … بسیار استفاده می شود.

خرید عایق الاستومری را با بهترین قیمت می توانید با ما تجربه کنید و یکی از بهترین خرید های با کیفیت خود را رقم بزنید.

 

خرید عایق

خرید عایق

.

عایق الاستومری چیست

عایق الاستومری چیست؟ عایق الاستومری یکی از عالی ترین انواع عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و برودتی محسوب می‌شود که دارای ساختار و بافتی سلول بسته بسیار انعطاف پذیر است و از پروپیلن اتیلن همچنین داین تولید می شود.

عایق الاستومری بهترین و عالی ترین جایگزین عایق های قدیمی از جمله پشم سنگ و پشم شیشه می باشد، این عایق کاملا با محیط زیست سازگار است و هیچ ضرری برای محیط زیست و همچنین انسان ندارد.

 

عایق الاستومری از مواد غیر سمی به وجود آمده است و هیچ گونه آسیبی به انسان وارد نمی کند، علاوه بر این خصوصیات و مشخصات فنی بسیار عالی نسبت به سایر عایق ها دارد.

به همین دلیل این عایق در صنایع پتروشیمی، صنعت گاز، صنعت نفت، صنعت خودروسازی، صنعت ساختمان سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عایق الاستومری استحکام بسیار زیادی در مقابل دما و حرارت بسیار زیاد دارد و رطوبت در آن نفوذ نمی کند، در نتیجه می‌توان از این عایق در مکان هایی که در شرایط جوی ناپایدار از استفاده نمود.

مرکز پخش عایق الاستومری ما همانگونه که گفتیم در تهران واقع شده است و شما جهت استعلام قیمت و ارسال پیش فاکتور می توانید با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید و با پخش عایق الاستومری در تهران و در سراسر ایران آشنا شوید.

پخش عایق الاستومری

پخش عایق الاستومری

.

علت استفاده بسیار از عایق الاستومری

یکی از اصلی ترین علت هایی که می بایست از عایق الاستومری استفاده کنیم و از این عایق در صنایع گوناگون به وفور استفاده می شود این است که این عایق در عالی ترین سطح از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل می آورد.

عایق الاستومری دارای ضخامت های بسیار گوناگون است و تنوع این محصول بسیار زیاد است، ولی اغلب از عایق الاستومری 3 سانتی متر بیشتر استفاده می شود.

 

یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع گوناگون است، علت این که عایق الاستومری از فوم پلی اورتان تولید می شود و چون فوم پلی اورتان از مواد سلول بسته است ساخته شده است.

این عایق در برابر حرارت و صدا یک عایق بسیار ایده آل است و به مرور زمان نیز این عایق از بین می‌رود و دوام بسیار خوبی دارد، دلیل این امر این است که این عایق دارای موادی می باشد که بسیار مقاوم است و به مرور زمان از بین می رود.

 

به همین دلیل در صنعت های بسیار مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی از این عایق بسیار استفاده می گردد.

ا خرید عایق الاستومری می‌توانید در عالی ترین سطح بهینه سازی و مصرف انرژی انجام داده، بهینه سازی انرژی انجام داده و مصرف انرژی تاسیسات خود را به حداقل برسانیم.

 

پخش عایق الاستومری همواره در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد و بهترین و با کیفیت ترین عایق الاستومری را جهت خرید در دسترس شما عزیزان قرار داده است.

مرکز پخش عایق الاستومری

مرکز پخش عایق الاستومری

.

ویژگی عایق الاستومری

  1. استحکام بسیار زیاد در برابر نفوذ رطوبت
  2. رسانایی گرمایی بسیار زیاد
  3. عدم نفوذ قارچ و کپک و باکتری در این عایق
  4. دوست دار محیط زیست و با محیط زیست سازگار است
  5. دارای ساختار سلول بسته است
  6. و …

 

مقاوت در برابر نفوذ رطوبت

این عایق دارای استحکام بسیار زیادی در مقابل نفوذ آب و رطوبت دارد. استحکام و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت را با ((Mu (μ نشان می دهند و این علامت نشان دهنده عملکرد بسیار عالی این عایق می باشد.

این خصوصیت زمانی جلب توجه می کند که عایق در محیطی پایین تر از دمای محیط قرار بگیرد، در این حالت بخار آب به جهت رسیدن به تعادل باعث رطوبت می‌شود و در این عایق به هیچ عنوان رطوبت نفوذ نمی کند.

از آنجا که هدایت گرمایی آب تقریباً شانزده برابر بیشتر از عایق هست، نفوذ آب می تواند باعث کاهش کارایی عایق شود، ولی به هیچ عنوان در این عایق رطوبت و بخار آب نفوذ نمی کند و به دلیل این ویژگی منحصر به فرد از این عایق به صورت دراز مدت در موارد بسیار گوناگون استفاده می شود.

رسانایی گرمایی

رسانایی گرما در شرایطی که استاندارد باشد از سطوح گوناگون عبور می کند و اگر رسانایی گرمایی خوبی نداشته باشیم، باعث هدر رفتن انرژی می شود. عایق الاستومری از جمله عایق هایی می باشد که رسانایی گرمایی بسیار خوبی دارد و گرما از آن عبور نمی کند. در نتیجه در تاسیسات گرمایش و سرمایش از این عایق به وفور استفاده می شود.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

پخش عایق الاستومری

پخش عایق الاستومری

مرکز پخش عایق الاستومری

مرکز پخش عایق الاستومری

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها