۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

گوشه فلنج گالوانیزه

گوشه فلنج گالوانیزه

گوشه فلنج گالوانیزه

گوشه فلنج گالوانیزه

.

یکی ار محصولات تولیدی و ساخته شده در شرکت پایدار انرژی پارس گوشه های فلنج گالوانیزه می باشد که این گوشه های فلنج گالوانیزه دارای قیمت های متعددی و مختلفی باشد .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش پایدار انرژی پارس تماس حاصل فرمایید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

.

.

کانال چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه

کانال های چهارگوش (گوشه فلنج ) پیش ساخته گالوانیزه از زمان قدیم به منظور منتقل نمودن هوا در سیستم های تهویه مطبوع کانال هوا به کار گرفته می شود.

و به علت مقاوت ، فرم پذیری ، زیبایی و تنوع سایزی همچنان بعنوان با کیفیت ترین و مهندسی ترین سیستم انتقال هوا فلنج کانال به حساب می آید.

.

گوشه فلنج

در عصر کنونی با توجه به زیاد شدن سرعت اجرا و کامل شدن پروژه های ساختمانی و صنعتی، باید از تکنولوژی های روز دنیا در خصوص تأمین و اجرای محصولات متنوع ساختمانی به کار برد.

شایان ذکر است برای شرکت پایدار انرژی پارس در سال 1396 اقدام به واردات و راه اندازی خط تمام اتوماتیک ساخت کانال های چهارگوش گالوانیزه گوشه (گوشه فلنج ) (STI Super Seven) در کشور  نموده است.

.

وبا استفاده از مهارت و تجربه و دانش فنی کارشناسان خود برای نخستین بار در کشور ظرفیت ساخت  این محصول را به مقدار m2 1600 کانال هوا تولید شده در روز گسترش دهد.

همچنین شایان ذکر است که  می بایست ، از این خط فقط 40 سری در  جهان وجود دارد.

این خط تولید به علت بهره مندی از جدید ترین  تکنولوژی روز دنیا توانایی تولید کانال با فلنج های (Transvers-Duct-Flange)TDF را دارا می باشد.

.

ویژگی گوشه فلنج

ویژگی ها و خصوصیات گوشه های فلنج بسیار است از جمله ویژگی های گوشه های گالوانیزه می توانید به موارد زیر یاد نمود :

1- استفاده از گوشه فلنج سبب کاستن نشتی هوا، حذف شدن فلنج آهنی و زیاد شدن سرعت اجرا متقابل با کیفیت مورد نظر استانداردهای تولید کانال فلنج هوا  است.

2- به منظور  هوابند شدن کامل فضای اتصال دهنده  فلنج ها در بین آن ها از نوارهای هوابند که از جنس الاستومریک و یا نخ نسوز هستند، به کار گرفته می شود.

.
3-گوشه فلنج به برش کاری همه ای اشکال متوسط CNC Plasma یاد کرد که دارای بیشترین استانداردهای روز دنیا است.

و با به کارگیری از قطعه های کانال مورد تأیید Ashrae  اقدام به ساخت فرم هندسی موردنظر می نماید.

4- همه ای درزهای استفاده شده در این نوع کانال ها از نوع Pitts burgh می باشد که سبب  کاسته شدن چشم گیر پرت هوا (تقریباً صفر درصد) در همه ای قطعه ها می شود.

به علت به کارگیری از کویل ورق گالوانیزه بعنوان ورق خام نخست  و ضمنا با بهره مندی از بیشترین تکنولوژی روز جهان این دستگاه هیچگونه محدودیت ابعادی در ساخت کانال را ندارد.

5-  ضخامت گوشه فلنج  ورق گالوانیزه از mm0.6 تا 1.35 می باشد.

.