۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

ماستیک درزبند فلنج

ماستیک درزبند فلنج

قیمت ماستیک درزبند فلنج

قیمت ماستیک درزبند فلنج

.

یکی از ماده ها و محصولات کانال فلنج هوا که به منظور  آب بندی به کار گرفته و در پایدار انرژی پارس به فروش می رسد ماستیک درزبند فلنج تاسیسات است .

و این نوع ماستیک های درزبند فلنج تاسیسات اقسام متنوعی دارند.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

.

انواع ماستیک

از جمله انواع ماستیک های درزبنده فلنج تاسیسات ساختمانی که موضوع آب بندی می شودبه ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … اشاره کرد.

.

کاربرد ماستیک درزبند

این درزبند های ماستیک تاسیسات ساختمانی بسته به نوع خود دارای موارد استفاده متنوعی است. بعضی از ماستیک ها مناسب آب بندی کانال های آب و فاضلاب است.
بعضی دیگر از ماستیک ها مناسب آب بندی مخازن آب و فاضلاب هستند ، یا کف سازی ها و بعضی دیگر مناسب آب بندی کانال های آبیاری است.

.

بعضی دیگری از ماستیک دارای خاصیتی مثل استحکام در مقابل مواد نفتی و برخی دیگر به منظور  ترمیم ترکهای آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد.

نوعی دیگری از ماستیک به منظور آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های مختلفی در آب بندی داراست.

ماستیک آبندی

ماستیک آبندی بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک آبندی سرد اجرا و ماستیک آبندی گرم اجرا طبقه بندی می گردد.

.
این عمل مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن می بایست  شرایط و خصوصیات ایمنی به درستی اعمال گرفته شود.

.
شایان ذکر است باید توجه داشت  که در هنگام اجرای (ماستیک آبندی گرم )آن گرم اجرا دمای کار بیش از حد زیاد نباشد تا سبب سوخته شدن بندی نشود.
لازم به ذکر است که سطوح زیر کار اجرای ماستیک ها می باسیت تماما پاک و عاری از هر گونه آلودگی باشد.

.
شایان ذکر است که باید اجازه داد تا بسته به نوع ماستیک درزبند قبل از بهره برداری کیورینگ ماستیک مورد نظر به پایان رسیده باشد.

.

اجرای ماستیک

در اجرای ماستیک می بایست در دمای بالاتر از 5 درجه سانتیگراد و در شرایط جوی خشک صورت پذیرد و دمای ماستیک در هنگام اجراو ریخته شدن به درون درز تقریبا  140 درجه سانتیگراد قرار داشته باشد.

.
در مقاطعی که نیاز به قالب بندی می باشد، قالب ها ماستیک را از جنسی گزینش و انتخاب نماییم  تا در اثر تماس با ماستیک گرم تغییر شکل ندهند.

بهتر است به منظور  جلوگیری از آلوده شدن مقاطع مجاور درزها به ماستیک، این مقاطع را پیش از اجرا ماستیک  با چسب های کاغذی پوشیده می شود و سریعاً پبعد  از اجرای ماستیک چسب ها را جدا نمایید.

.

شیوه مصرف ماستیک

سطوح زیر کار می بایست بدون هیچ گونه چربی، گرد و غبار و رطوبت باشد ، به منظور پاک سازی سطوح می شود از فشار باد و برس برقی به کار برد.

جزء A (رزین) ماستیک استحکام نفتی را با به کاربردن از شعله مستقیم حرارت داده میشود تا به نقطه جوش نزدیک گردد.

.

بعد از رسیدن به فرم مذاب حرارت را مقداری کم کنید ، تا از سوختن و دود شدن رزین جلوگیری گردد. بعد جزء B  را به داخل رزین مذاب ریخته و با به کاربردن از همزن برقی مخلوط بفرمایید .

تا سیال غلیظ یکنواخت و همگنی حاصل گردد ، ماستیک آماده شده را تا قبل از سرد شدن در داخل مقاطع آماده سازی شده به شیوه ریزشی اجرا نمایید.

.

خواص ماستیک

  1. مقاومت خیلب زیاد در مقابل روغن ها، نفت، بنزین و …
  2. چسبندگی فراوان به بتن یا سایر مصالح نظیر آسفالت، فلز، چوب، شیشه و …
  3. خصوصیت ارتجاعی عالی به منظور درزهای انبساطی و ژوئن ها
  4. قابلیت اجرا به شکل گرم

ماستیک درزبند فلنج

سئو شده توسط دیچینو