۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

کلیپس فلنج گالوانیزه

کلیپس فلنج گالوانیزه

کلیپس فلنج گالوانیزه

کلیپس فلنج گالوانیزه

.

یکی از محصولات تولیدی پایدار انرژی پارس انواع کلیپس فلج گالوانیزه تاسیسات می باشد ، که در سایز و ابعاد مختلف تولید و در سراسر نقاط ایران به فروش می رسد.

جهت استعلام دقیق قیمت انواع کلیپس فلنج تاسیسات با کارشناسان واحد فروش پایدار انرژی پارس تماس حاصل فرمایید

.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

.

کلیپس فلنج

کیپس فلنج DGC.3013 برای متصل نمودن  دو قاب تولید شده فلنج ابه کار گرفته می شود. استفاده از مکانیزم قفل شونده، اتصالی پایدار با نصب نمودن ساده و راحت  را در پی دارد.

.

کاربرد کلیپس فلنج

موارد استفاده و کاربرد کلیپس گالوانیزه این می باشد که ، از کلیپس روی جفت پروفیل فلنج کانال هوا با رعایت دستورالعمل‌‌های موجود  سبب جلوگیری از خم شدن پروفیل فلنج در راستای بخش طولی آن می شود.

و با استفاده از این کلیپس های گالوانیزه دیگر نیاز  به سوراخ‌کاری فلنج‌ها به منظور متصل نمودن آن‌ها را مرتفع می‌نماید.

.

به منظور  متصل نمودن  2 قاب فلنج وابسته به مقدار فشار هوای داخل کانال تاسیسات  فاصله های متصل نمودن  آن‌ها تعیین می‌ شود.

.

کلیپس

از دیگر متعلقات فلنچ گالوانیزه  تاسیسات  ساختمانی کلیپس فلنج تاسیسات است که  کلیپس به عنوان نگهدارنده دو قاب فلنچ گالوانیزه به وسیله پیچ این عمل صورت می پذیرد.

شرکت پایدار انرژی پارس کلیپس های خود را با ورق دو  میلیمتر می سازند  و با طراحی خم های کلیپس عمل نگهداری را مطمئن و ساده و راحت می نماید.

.

کلیپس گالوانیزه

در همین راستا پایدار انرژی پارس دست به ساخت نبشی گالوانیزه و کلیپس و کرنر زده است  و  این شرکت تولیدی می تواند انواع فلنچ گالوانیزه را با ضخامت ورق های 60 و 70 و80  ارائه می نماید.

تمام  مجموعه در تلاش و تکاپو هستند تا محصولی با بهترین کیفیت را بسازند  و در اختیار تمام خریدران قرار دهند.

.

خرید کلیپس فلنج گالوانیزه

پایدار انرژی پارس در تلاش است که در این زمینه انواع و اقسام  از فلنچ گالوانیزه را بسازد  و وارد بازار های داخلی نماید که در آینده ای نزدیک این امر میسر می گردد.

برای خرید انواع کلیپس فلنج گالوانیزه و فروش این محصولات با ما تماس حاصل فرمایید ، بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت محصولات فلنج تاسیسات را با تجربه نمایید.

.

فروش کلیپس فلنج گالوانیزه

.