۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

عایق کاری صوتی ساختمان

عایق کاری صوتی ساختمان

عایق کاری صوتی ساختمان

اگر به دنبال عایق کاری صوتی ساختمان خود هستید می توانید جهت خرید عایق صوتی ساختمان خود با ما تماس بگیرید و بهترین عایق الاستومری صوتی را از ما خرید نماید.

همچنین می توانید کلیه امور عایق کاری ساختمان های خود را به شرکت پایدار انرژی پارس بسپارید و بهترین شرکت را جهت انجام عایق کاری خود انتخاب کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عایق های صوتی و انجام پروژه های کوچک و بزرگ خود با شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم K-FLEX

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

لیست قیمت انواع عایق الاستومری

.

عایق الاستومری پافلکس

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

امروزه عایق کاری صوتی ساختمان یک امر ضروری برای ساکنان آپارتمان ها محسوب می شود.

این کار برای کم تر شدن و دفع صداهای مزاهم در اطراف محل زندگی و کار انجام می شود. برای حصول بهترین نتیجه ابتدا شدت صدا های مزاهم توسط کارشناسان شرکت اندازه گیری می شود و بعد با توجه به جواب کارشناسی عایق مناسب ( برترین آکوستیک ) پیشنهاد و اجرا می شود.

پارامترهای مؤثر در انتخاب نوع عایق 

  1. میزان شدت و حجم صدا
  2. مقاومت اسکلت اصلی محل مورد نظر
  3. ابعاد فضایی که باید ایزولاسیون شود.

 

لازم به ذکر است که هر یک از عملیات های ایزولاسیون ( عایق کاری صوتی ساختمان ) دیوار های مشترک و عایق کاری صوتی ساختمان با  دیوار های صوتی مشترک و کاور کشی همه دیوار ها و سقف اتاق های استریو و تمرین موزیک و … نیاز به یک تیم اجرایی حرفه ای دارد که این مهم  ( عایق کاری صوتی ساختمان ) با بالاترین درجه کیفیت تنها در شرکت پایدار انرژی پارس محقق می شود.

چند نکته :

یکی از اساسی ترین معضلات آپارتمان نشینی دیوارهای مشترک هستند که 90 درصد آنها عایق کاری صوتی هم نشده اند برای حل این مشکل شرکت پایدار انرژی پارس از دیوارهای ایزوله استفاده می کند این دیوارها با سازه و متریال های آکوستیک ساخته شده و یکی از مهم ترین اقدامات جهت شکستن صوت از دیوار مشترک (دو محیط تفکیک شده ) است.

البته غیر از عایق کاری صوتی دیوار مشترک و نصب دیوار آکوستیک و نصب عایق های شیک روی دیوار پزیرایی ( عایق دیوار مشترک ) هم می شود با اقدامات زیر نشت صدا از محیطی به محیط دیگر را کمی کاهش داد.

اقداماتی از قبیل :

نصب تابلو های آکوستیکی

چیدمان وسایل با خاصیت آکوستیک

نوع ترتیب دکوراسیون

اجرای دیوار های جدا کننده ضد صوت و صدا

 

هرچه صدای تولید شده در یک محیط پژواک بیشتری داشته باشد و فرکانس صدای تولید شده بیشتر باشد نشتی بیشتری از در و سقف و دیوارهای مشترک خواهد داشت.

اهمیت مبحث 19 :

امروزه در ساخت یک آپارتمان ساختن دیوارهای ایزوله و ( عایق کاری صوتی آپارتمان و عایق کاری حرارتی آپارتمان ) و استفاده از درب های ایزوله شده ( عایق کاری گرما و سرمای ساختمان ) یک آپشن نیست بلکه ضرورت است.

یعنی از نظر خریداران ساختمانی که در ساخت آن مبحث 19 رعایت نشده هیچ ارزشی ندارد.

پس لازم است در موقع ساخت یک ساختمان صنعتی یا مسکونی ( ساخت آپارتمان ها ) حتما از یک شرکت متخصص در زمینه ایزولاسیون مشاوره بگیریم تا ساختمان خود را علاوه بر استحکام که رعایت می کنیم در ضمینه عایق کاری صوتی و عایق کاری حرارتی هم موقع ساخت و ساز رعایت کنیم.

عوامل نشت صدا در آپارتمان :

نشد صدا در محیط های آپارتمان به عامل های مختلفی بستگی دارد که هر کدام به تنهایی می تواند باعث نشد صدا باشد. عواملی از قبیل

دیوار های پنلی ( گچی ) ، دیوارهای پیش ساخته

 

عواملي چون ديوارهاي سفالي تو خالي ، ديوارهاي پيش ساخته ، ديوارهاي ساخته شده با سازه و کناف ، سقف هاي کاذب با کناف و … مهمترين عوامل نشت صدا از محيطي به محيط ديگر مي باشند . بهترين راهکار جهت داشتن محيطي آرام و عاري از صداهاي مزاحم ، اجراي سقف و ديوار با مصالحي است که استانداردهاي آکوستيک را دارا هستند . در بسياري از ساختمان ها اين مسئله بدليل گران بودن مصالح اوليه رعايت نمي شود و همين امر باعث احداث ساختمان هايي مي شود که حريم صوتي و شخصي براي شنونده و گوينده را از بين برده و موجبات نارضايتي از اين نشتي ها را فراهم مي آورد .

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها