۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

آموزش نصب عایق حرارتی پشم سنگ

در ساختمان سازی اگر  از عایق کمتری استفاده می کنید می توانید آموزش نصب عایق حرارتی پشم سنگ را در این مقاله با ما دنبال کنید.

عایق حرارتی پشم سنگ برای عایق کاری در برابر تبادل دما و حدر رفت انرژی و جلوگیری از پخش صدا های اضافی در محیط هایی مثل اتاق ها و سالن های بزرگ و لابی ها و … انجام می شود. که این کار باعث راحتی و بالا بردن ضریب آسایش ساختمان یا محیط زندگی شما خواهد شد.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

( ما در این مقاله قصد داریم آموزش نصب عایق حرارتی پشم سنگ را با هم دنبال کنیم .)

معمولا زندگی در مناطقی که آب و هوایی نا مساعد دارند بسیار دشوار است چرا که اکثر ساکنان از ورود صدا های وزش باد و باران و تگرگ و طوفان به داخل ساختمان در اکثر ماه های سال گله مند هستند.

مراحل آموزش نصب عایق حرارتی پشم سنگ :

پروسه اجرای عایق کاری حرارتی پشم سنگ با راهنمایی های ما کار راحتی برای شما خواهد بود. و هر اتاق تقریبا در 2 روز عایق کاری خواهد شد.

بسته به نیاز اون محیط پشم سنگ را در شکل های لوله ای یا پتویی یا تخته ای لحافی و یا فله ای ( البته باید در انبار شرکت پایدار انرژی پارس موجود باشد ) سفارش می دهیم و آماده نصب می شویم.

قیمت عایق پشم سنگ در تهران

 

 عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

.

فروش عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

.

فروش عایق پشم سنگ در اصفهان

 

مرحله اول :

اندازه گیری :

در قدم اول محلی که قرار است عایق کاری شود را اندازه گیری کرده و طول و عرض و ضخامت فضایی که قرار است عایق کاری شود را مشخص می کنیم.

شکل های پیچیده را از چند جهت اندازه می گیریم تا مقدار صحیح عایق مور نیاز بدست آید. البته قسمت هایی که امکان اندازه گیری وجود ندارد را می توان با عایق حرارتی پشم سنگ فله عایق کاری کرد.

مرحله دوم :

عایق حرارتی پشم سنگ مد نظر زا خریداری کرده و با ماژیک روی آن اندازه ها را خط می کشیم و بعد از برش در قسمت های مد نظر عایق را نصب می کنیم.

موقع اندازه گیری و برش عایق پشم سنگ باید دقت کرد عایق ها فیت باشد تا در جای خود محکم بماند در غیر این صورت می توان عایق حرارتی پشم سنگ را توسط بست هایی مخصوص نگه داشت.

محکم بودن عایق پشم سنگ یک ضرورت است که به ما اطمینان دهد کار نتیجه مطلوبی خواهد داشت.

نکته مهم :

موقع برش عایق حرارتی پشم سنگ حتما از ماسک محکم استفاده کنید.

توجه داشته باشید موقع برش گرد و غبار زیادی ایجاد می شود که اگر وارد ریه شود مشکل ساز می شود.

مرحله ۴ – مرحله نصب در محل

زمانیکه پشم سنگ علامت خورد و مطابق آن برش داده شد , آنرا درون دیوار یا سقف برای بهبود عایقبندی صوت قرار دهید. اگر مصالح خیلی خوب فیت نباشند شما می توانید  آنرا بوسیله میخ در محل دیوار قرار دهید و از چسبیدن عایق به دیوار اطمینان حاصل کنید و از تمیزی انجام کار اطمینان حاصل کنید .

مرحله ۵ – پایان کار

الان وقت آن است که کار نهایی روی دیوار یا سقف صورت گیرد , اگر شما روی دیوار کار می کنید باید تیغه را در جلوی عایق پشم سنگ بکشید که باعث مخفی ماندن آن از دید شود . سپس دیوار می تواند تمام شود و بدون هیچ مشکلی دکوراسیون و دیگر موارد انجام شود .

پشم سنگ یک محصول بسیار کاربردی است و دارای خصوصیات عایق حرارتی و عایق صوتی است بوسیله نصب عایق پشم سنگ شما می توانید خانه خود را در زمستان گرمتر و یک راهکار مناسب برای عایقبندی صوتی فراهم آورده باشید و از این تکنولوژی در بناهایی مثل عایق بندی استادیو ها موسیقی استفاده می شود .

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها