۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

پشم سنگ عایق ضد آتش

با توجه به پیشرفت های روز افزون در صنعت معماری و ساختمان سازی امروزه در طراحی و ساخت ساختمان های بزرگ عایق کاری اسکلت ساختمان یکی از ضروری ترین موارد به شمار می رود.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

.

قیمت عایق پشم سنگ در تهران

 

 عایق پشم سنگ پتویی 5 سانت دانسیته 80

.

فروش عایق پشم سنگ تخته ای 5 سانت

.

فروش عایق پشم سنگ در اصفهان

 

ضرورت عایق کاری حرارتی ساختمان :

در صورت آتش سوزی با توجه به میزان بالای حرارت اسکلت ساختمان نرم می شود و ساختمان به سرعت فرو می ریزد , نمونه این اتفاق را در ساختمان پلاسکو دیده ایم. ( پشم سنگ عایق ضد آتش )

وقتی زبانه های آتش از پنجره های طبقات بیرون می زد حرارتی بیش از 1500 درجه ستون ها را احاطه کرده بود این گرمای بالا باعث ذوب ستون ها و اسکلت ساختمان شد و در نهایت در چند ثایه با خاک یکی شد.

 

ساختمان پلاسکو با پشم سنگ عایق کاری می شد هر گز شعله های آتش به سایر قسمت های ساختمان سرایت نمی کرد و ساختمان فرو نمی ریخت.

اگر بعد از سفت کاری ساختمان را توسط پشم سنگ عایق کاری کنیم این ساختمان در برابر حوادث آتش سوزی ایمنی خوبی خواهد داشت و در برابر آتش سوزی های عظیم تر از پلاسکو پایدار خواهد ماند.

( پشم سنگ عایق ضد آتش )

همچنین با این عایق کاری ساختمان در برابر هدر رفت انرژی مقاومت خوبی خواهد داشت.

چرا پشم سنگ :

پشم سنگ ROCKWOOL چون قابل اشتعال نیست هز گز نمی سوزد و دود خطرناک سمی تولید نمی کند و همچنین با محافظت از بنیان کلی ساختمان از تخریب راه پله ها و اسکلت جلوگیری می کند تا ساکنان فرصت کافی را برای فرار داشته باشند.

در ساختمان هایی که با پشم سنگ عایق کاری شده اند اگر خدای نکرده آتش سوزی رخ دهد . علاوه بر تخلیه راحت ساختمان آتش نشان ها هم با خیال راحت به نقطه آتش رفته و به خاموش کردن آتش می پردازد بدونه آنکه نگران ریزش ساختمان باشند.

 

عایق ROCKWOOL تولید شده از پشم سنگ خام مقاوم در برابر آتش است.

پشم سنگ خام از بازالت درست می شود سنگ بازالت با استفاده از فرایندی که در قلب آتشفشان اتفاق می افتد ایجاد می شود و می تواند بیش از 1000 درجه سانتیگراد را تحمل می کند و نمی سوزد.

هدف از عایق کاری :

ما ساختمان را به طور کامل با پشم سنگ عایق کاری می کنیم تا در برابر شعله های آتش از دارایی های ارزشمند خود حفاظت کنیم. قبل از آن که آتش سوزی اتفاق بیوفتد. باید چاره اندیشی کرد تا خسارت را به حد اقل برسانیم.

( پشم سنگ عایق ضد آتش )

اگر ساختمانی با پشم سنگ به طور کامل عایق کاری شود , در مواقع آتش سوزی با حفظ ساختار و اسکلت ساختمان از تخریب آن جلوگیری می کند و ساکنان فرصت کافی را دارند تا آپارتمان را تخلیه کنند و همچنین با عدم تخریب یکباره ساختمان امنیت جانی آتشنشانان و امداد گران حفظ خواهد شد.

یکی از خواص پشم سنگ که باعث محبوبیت این عایق شده نسوز بودن آن است. این عایق هرگز نمی سوزد و شعله های آتش را گسترده تر نمی کند و موقع آتش سوزی هم هیچ گونه دودی از آن متصاعد نمی شود.

( پشم سنگ عایق ضد آتش )

 

یک ساختمان باید به سیستم های اعلام حریق و کنترل دود و اطفاء حریق مجهز باشد .

این تجهیزات می تواند آتش سوزی های کوچک را کنترل کند. اما خوب می دانیم که شعله های حریق در آتش سوزی های گسترده همه چیز را در خود می بلعد و در کسری از زمان تلی از خاکستر باقی می ماند.

اتفاقی که در ساختمان پلاسکو افتاد گویای این واقعیت می باشد. اما همین ساختمان پلاسکو اگر با پشم سنگ عایق کاری شده بود تمام لباس ها و پارچه ها و لوازم داخل ساختمان می سوخت اما ساختمان هرگز فرو نمی ریخت.

موارد کاربرد پشم سنگ در ساختمان سازی :

دیوار های مشترک ساختمان

دیوار مشترک آپارتمان

عایق کاری سقف آپارتمان

عایق کاری دیوار اتاق خواب

ایزولاسیون اتاق خواب

عایق بندی اتاق خواب

عایق کاری اسکت ساختمان

عایق حرارتی برای لوله ها و سیستم تأسیسات ساختمان

ساخت ساندویچ پنل با هسته پشم سنگ

( پشم سنگ عایق ضد آتش )

پیشنهاد ما :

تمام محصولات ما دارای بالاترین درجه کیفی طبقه بندی اروپا و ایران می باشد . ( +A غیر قابل اشتعال )

محصولات ما همواره برای طیف وسیعی از مهندسان معماران و پیمانکاران و … بسیار پرکاربرد می باشد چرا که با استفاده از پشم سنگ پایدار انرژی پارس به راحتی می توانند در ساختمان ها از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده و محیطی با عایق صوتی خوب را احداث کنند.

با ما آرامش را تجربه کنید :

شما می توانید برای خرید پشم سنگ با دانسیته های مختلف با دفتر فروش شرکت تماس بگیرید و برای اطلاع از قیمت روز پشم سنگ ها و آخرین قیمت پشم سنگ و پشم سنگ ارزان قیمت و همچنین برای خرید #پشم_سنگ #پشم_سنگ_لوله_ای #پشم_سنگ_تخته_ای #پشم_سنگ_لحافی #پشم_سنگ_پتویی #پشم_سنگ_فله با دفتر شرکت تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها