۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

شرکت پایدار انرژی پارس در زمینه فروش پلی یورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) فعالیت می کند و بهترین قیمت پلی یورتان ایزوسیانات را می توانید از ما بخواهید. در هر شهر و شهرستانی که هستید می توانید بهترین نوع عایق پلی یورتان را از ما خرید و درب محل مورد نظر از ما تحویل بگیرید. قیمت پلی یورتان در هر کیلو 170 الی 180 هزار تومان است. اگر تمایل به خرید کپسول پلی یورتان 16 کیلویی و همچنین ورق پلی یورتان و پلی یورتان تخته ای دارید نیز می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

عایق پلی یورتان در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله این موارد می شود به :

در سالهای نخست که عایق حرارتی پلی اورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) تولید شده بود این عایق‌ها در هواپیما مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما به مرور زمان عایق در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه قرار گرفت و در این صنعت بسیار استفاده گردید. در حال حاضر از این عایق در صنایع دیگر همچون داروسازی، پتروشیمی، صنعت گاز و … استفاده می‌شود.

در عصر کنونی برای عایق کاری مخازن صنعتی و مخازن پالایشگاهی و … به کار گرفته می شود. ضمن اینکه این نوع عایق در سقف‌های فلزی، خطوط لوله‌ها هم بسیار کاربرد دارد. کانال های هوایی و سیستم‌های خنک کننده نیز ازجمله مواردی هستند که از عایق پلی یورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) استفاده می‌کنند. شایان ذکر است که در تولید ساندویچ پانل نیز از این عایق حرارتی پلی یورتان نیز به کار گرفته می شود.

.

به دلیل گستردگی فعالیت ما در زمینه فروش عایق پلی یورتان و ارائه بهترین قیمت پلی یورتان ایزوسیانات شرکت ما یک نمایندگی فروش عایق پلی یورتان به نام مهار انرژی پایدار ساز دایر نموده است. و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی بیشتر محصولات به وب سایت نمایندگی فروش عایق پلی یورتان ما مراجعه نماید. بعد از بررسی جز به جز محصولات جهت بدست آوردن قیمت عایق پلی یورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) می توانید با شماره تماس های درج شده در بخش زیر در ارتباط باشید. دو محصول ما یعنی کپسول فوم پلی یورتان و فوم تخته ای پلی یورتان را می توانید از طریق لینک زیر به صورت آنلاین همراه با تخفیف ویژه خرید نماید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

کپسول فوم پلی یورتان

.

فوم تخته ای پلی یورتان

.

عایق پلی یورتان

.

 

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

 

 

فوم پلی یورتان دو جزئی ( ایزوسیانات )

پلی یورتان شاخه‌ای از پلیمر می‌باشد که خصوصیات فوق العاده و منحصر به فردی دارد. استحکام بسیار زیادی در مقابل سایش، ضربه، ترک خوردگی و … داشته و از جمله خصوصیات‌های مهم این عایق به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های این عایق می‌شود به چسبندگی بسیار زیاد، مقاومت بسیار زیاد در برابر مواد شیمیایی، طول عمر بسیار زیاد این عایق در برابر رطوبت اشاره نمود. کارخانه سالن‌های ورزشی، کشتارگاه‌ها، صنایع غذایی، سردخانه ها و … با استفاده از عایق پلی یورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) عایق کاری می‌گردد.

.

همچنین از این عایق در کارهای قالب‌گیری هم به کار گرفته می‌شود. رنگ پلی یورتان یک رنگ دو جزئی که بر پایه رزین است، نیز از دیگر محصولات پلی اورتان می‌باشد. از جمله ویژگی‌های آن می‌شود به خشک شدن سریع، استحکام بالا در برابر اشعه خورشید و مواد اسیدی، طول عمر بسیار زیاد، کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیر و … اشاره نمود.

.

فوم پلی یورتان دو جزئی ( ایزوسیانات )

فوم پلی یورتان دو جزئی ( ایزوسیانات )

.

عایق پلی یورتان دو جزئی

عایق پلی پلی یورتان یک عایق دو جزئی است که می‌توانیم با استفاده از این عایق از نفوذ رطوبت و حرارت به بافت زیرین سازه‌ها جلوگیری به عمل آوریم. عایق پلی یورتان عایقی بسیار سبک، ارگانیک، پایدار و ساخته شده از ایزوسیانات و ترکیب دیگر را کاهش می‌دهد و منجر به افزایش هدایت حرارتی نمی‌شود. در نتیجه با استفاده از عایق کاری پلی یورتان از هدر رفتن انرژی در ساختمان‌ها به صورت قابل توجهی جلوگیری به عمل می‌یاید.

عایق کاری با پلی یورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) سبب محافظت از ساختمان‌ها و سازه‌ها در برابر آب رطوبت و حرارت می شود و معمولاً در فراینده ساخت و ساز برای جلوگیری هدرفتن انرژی و عایق کاری رطوبتی و حرارتی و دوام بیشتر سازه از این عایق به وفور استفاده می‌شود. عایق‌های پلی اورتان به منظور موارد استفاده مختلفی که دارد، در سقف ساختمان‌ها گرفته تا استخر و کشتارگاه‌ها، سالن‌های غذایی و … بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

.

عایق پلی یورتان

عایق های پلی یورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) که با اختصار PUR نشان داده می شود و به این اختصار معرف هستند، از قبیل عایق های سلولی بسته و  هستند که  از قبیل عایق های سرد به حساب می آید. پلی یورتان به شکل  پیش ساخته نیز موجود است  و یا می­ شود در مکان های عایق کاری به شکل فله ای تزریق گردد  و یا اینکه  اسپری گردد. قیمت پلی یورتان ایزوسیانات

برای اینکه پلی یورتان اسپری شود، نیازمند تجهیزات ویژه این امر می باشد و طبیعتا حضور نیروی ماهر به منظور بدست اوردن عالی ترین نتیجه مورد نیاز می باشد. از SPF بیشتر در خطوط منتقل نمودن  مایعات، تانک ها و مخزن های ، مراکز نگهداری کننده سرد و سردخانه­ ها، خنک کننده ها و فریزرها به کار گرفته می شود. یکی از موارد استفاده و به کارگیری اصلی و عمده عایق ها و فوم  پلی یورتان، در تولید و ساخت ساندویج پانل می باشد. جهت استعلام دقیق قیمت هر کیلو عایق پلی یورتان ایزوسیانات ( پلی یورتان دو جزئی ) و کسب اطلاعات بیشتر از این محصول و شرایط فروش با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

 

.

چرا پایدار انرژی پارس را انتخاب کنید؟

1- سهولت در خرید عایق پلی یورتان در انواع گوناگون هم به صورت جزیی و هم عمده

2- ارسال به تمامی نقاط ایران (در تهران حدود 1 روز کاری و در سایر شهرستان ها دو روز کاری)

3- فراهم بودن خرید اینترنتی عایق پلی یورتان

4- امکان خرید عایق پلی یورتان به صورت تلفنی

5- باسابقه ترین شرکت فروشنده عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی و …

6- داشتن نمایندگی فروش پلی یورتان

7- ارائه تخفیفات فوق العاده به تمامی مشتریان

8- فروش مرغوب ترین و بهترین نوع عایق پلی یورتان

9- شرکت ثبت شده و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های گوناگون عایق کاری در ایران

11- مشاوره تخصصی به صورت همه روزه

12 داشتن دفتر مرکزی در استان تهران و شهرستان ورامین

13- تحویل فوری عایق پلی یورتان خریداری شده

.

.

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها