۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

فروش پشم سرامیک

شرکت پایدار انرژی پارس در زمینه فروش پشم سرامیک و یا همان الیاف سرامیک نیز فعالیت می کند و شما می توانید با کیفیت ترین عایق پشم سرامیک را به فروش می رساند و هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق الیاف سرامیک و ارسال آن به سراسر نقاط کشور وجود نداشته و ندارد. می توانید صفر تا صد امور خرید عایق نسوز سرامیکی و همچنین عایق کاری پروژه های ساختمانی خود را به تیم متخصص ما بسپارید و در عالی ترین سطح عایقکاری از ما تحویل بگیرید.

به منظور استعلام قیمت عایق پشم سرامیک و آشنایی بهتر و بیشتر در این زمینه از طریق لینک درج شده وارد شده و محصولات عایق نسوز ما را جز به جز بررسی نماید و با آگاهی و اطلاعات کافی و لازم خرید مورد نظر خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که در صورت خرید عمده عایق پشم سرامیک تخفیفات بسیار خوبی برای شما مشتریان گرامی مد نظر گرفته ایم.

شرکت پایدار انرژی پارس یکی از معتبرترین و باسابقه ترین شرکت های فروشنده عایق پشم سرامیک و یا همان الیاف سرامیک در سراسر نقاط کشور است و سابقه فعالیت شرکت ما در زمینه خرید و فروش انواع عایق حرارتی، برودتی، رطوبتی، صوتی و … به بیش از 10 سال می رسد. سعی کنید در زمان خرید و فروش پشم سرامیک از شرکت های معتبر و باسابقه در این رابطه خرید نماید و به هیچ عنوان از دلالان و واسطه ها خرید نکنید، چرا که دلالان محصول بی کیفت و نامرغوب رو با قیمت گران به شما می فروشند. پس توجه کنید که حتما از شرکت های معتبر و نامی در زمینه پشم سرامیک و یا همان الیاف سرامیک خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

عایق پشم سرامیک و یا همان الیاف سرامیک به عایق نسوز و یا عایق کوره نیز مشهور است و یکی از بهترین عایق ها حرارتی محسوب می شود. تحمل دمایی و حرارتی این عایق های نسوز بسیار زیاد است و مناسب ترین نوع عایق در زمینه عایقکاری حرارتی بسیار بالا بوده، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاوره تخصصی در این زمینه با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

فروش پشم سرامیک

فروش پشم سرامیک

خرید پشم سرامیک

بهترین فروش و خرید پشم سرامیک را با تجربه نماید و می توانید از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تماس بگیرید. عایق پشم سرامیک و با همان الیاف سرامیک پر استفاده ترین عایق در زمینه های صنعتی، پروشیمی، کورها و صنایع گوناگون است.

شایان ذکر است که شرکت پایدار انرژی پارس دارای نمایندگی های گوناگونی در زمینه عایق پشم سرامیک و با همان الیاف سرامیک است نمایندگی فروش عایق الیاف سرامیک مهار انرژی پایدار ساز است.

در زمینه خرید اینترنتی عایق پشم سرامیک می توانید به فروشگاه مهار انرژی مراجعه نماید و خرید عایق الاستومری پتویی و … خود را در عالی ترین سطح و فقط با چند کلیک می توانید خرید مورد نظر خود را انجام دهید. در زمینه عایقکاری با پشم سرامیک سعی کنید که همواره از متناسب با پروژه عایقکاری خود عایق مناسب و لازم را انجام دهید.

شرکت پایدار انرژی پارس همواره سعی نموده است که با کیفیت ترین بهترین نوع برند عایق های صوتی، حرارتی، رطوبتی و … را با ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی در سراسر نقاط کشور قرار دهد و اگر جزو مشتریان ثابت شرکت ما شوید تخفیفات بسیار ویژه ای برای شما عزیزان مد نظر گرفته ایم. کاربران و مشتریان گرامی به منظور خرید و فروش پشم سرامیک و یا عایق الیاف سرامیک می توانید در روزها و ساعت های اداری به منظور خرید عایق پشم سرامیک و یا سایر عایق های دیگر با ما در تماس باشید و از خرید عایق با کیفیت خود نهایت لذت و بهره را ببرید.

.

الیاف سرامیک پتویی گرید 1260 دانسیته 128

.

الیاف سرامیک نسوز گرید 1260 دانسیته 128

.

خرید الیاف سرامیک

.

خرید پشم سرامیک

خرید پشم سرامیک

عایق پشم سرامیک

عایق پشم سرامیک یا همان عایق الیاف سرامیک که به آن عایق سرامیک نیز گفته می‌شود، یکی از عایق‌های الیافی سرامیکی بسیار مهم و نسوز است، که از اکسید آلومینیوم و سیلیس ساخته می‌شود. عایق پشم سرامیک یا همان عایق الیاف سرامیک تحمل و قدرت بالایی در برابر حرارت‌های بسیار زیاد داشته که بیشترین موارد استفاده آن در کوره‌های مذاب سنگ و شیشه است.

نخستین بار در سال ۱۹۵۰ این عایق نامگذاری شد و به شکل سوزنی ساخته شد. عایق پشم سرامیک یا همان عایق الیاف سرامیک یکی از عایق‌های حرارتی بسیار مناسب است و برای صنایع کوچک مقرون به صرفه نیست چرا که قیمت آن بسیار زیاد است و به دلیل خطراتی که برای انسان دارد در فضای باز عموماً مورد استفاده قرار می‌گیرد.

الیاف سرامیک در انواع گوناگونی وجود دارد محصولات پشم سرامیک از  آلومینا و سیلیکا  ساخته می‌شود، در اصل این عایق مانند پشم سنگ دارای خصوصیت و ویژگی‌های مخصوص به خود است که از جمله این ویژگی‌ها می‌شود به موارد زیر اشاره نماییم:

استحکام بسیار زیاد در مقابل آتش و سایش، قدرت تحمل شوک حرارتی بسیار زیاد، هدایت حرارت به صورت اندک، ذخیره گرمای بسیار اندک، استحکام در برابر مواد شیمیایی و رشد قارچ و انواع کپک.

عایق پشم سرامیک یا همان عایق الیاف سرامیک به منظور استحکام با فیلامنت‌های شیشه‌ای و فلزی و ضمناً در برخی از موارد از پارچه‌های پشم سرامیک از فویل آلومینیوم استفاده می‌گردد. هر نوع عایق پشم سرامیک که بخواهید می‌توانید از ما خرید بکنید و جهت فروش پشم سرامیک و خرید پشم سرامیک با کارشناسان فروش پایدار انرژی پارس در ارتباط باشید.

 

عایق پشم سرامیک

عایق پشم سرامیک

.

انواع عایق الیاف سرامیک

عایق الیاف سرامیک با عایق پشم سرامیک در 3 نوع در شرکت پایدار انرژی پارس موجود است و شما عزیزان می توانید از سراسر نقاط کشور هر مقدار و هر نوع پشم سرامیک را که بخواهید از طریق تماس تلفنی با شرکت سفارش داده و خرید کنید. انواع الیاف سرامیک به شرح زیر است:

 

بهترین و ارزان ترین ایلاف سرامیک پتویی و مدول سرامیکی و همچنین الیاف سرامیک پانلی را از شرکت پایدار انرژی پارس و یا نمایندگی فروش الیاف سرامیک ما مهار انرژی پایدار ساز بخواهید. همچنین می توانید صفر تا صد انجام پروژه های عایق کاری خود با عایق پشم سرامیک را به تیم عایقکاری ما سپرده و تیم ما در همه شهرستان ها و شهرهای کشور فعال است و پروژه های کوچک و بزرگ شما را در کوتاه ترین زمان ممکن عایقکاری می نماید.

.

چرا پایدار انرژی پارس را انتخاب کنید؟

1- سهولت در خرید عایق پشم سرامیک در انواع گوناگون هم به صورت جزیی و هم عمده

2- ارسال به تمامی نقاط ایران (در تهران حدود 1 روز کاری و در سایر شهرستان ها دو روز کاری)

3- فراهم بودن خرید اینترنتی پشم سرامیک

4- امکان خرید عایق پشم سرامیک به صورت تلفنی

5- باسابقه ترین شرکت فروشنده عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی و …

6- داشتن نمایندگی فروش پشم سرامیک

7- ارائه تخفیفات فوق العاده به تمامی مشتریان

8- فروش مرغوب ترین و بهترین نوع عایق پشم سرامیک

9- شرکت ثبت شده و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های گوناگون عایق کاری در ایران

11- فروشنده عایق پشم سرامیک از بهترین و مرغوب ترین برندها

12- مشاوره تخصصی به صورت همه روزه

13 داشتن دفتر مرکزی در استان تهران و شهرستان ورامین

14- تحویل فوری عایق پشم سرامیک خریداری شده

فروش پشم سرامیک

فروش پشم سرامیک

.

کلام پایانی

خرید و فروش پشم سرامیک و یا همان عایق الیاف سرامیک را سعی کنید از شرکت های معتبر و باسابقه و ثبت شده خرید نماید، چرا که با انتخاب این شرکت ها و خرید عایق پشم سرامیک از آنها می توانید عایق با کیفیت و مرغوب را با قیمت ارزان و مناسب خرید نماید و به هیچ عنوان از دلالان این امر خرید نکنید. شرکت پایدار انرژی پارس یک شرکت ثبت شده و بسیار معتبر است که سابقه فعالیت ما در زمینه فروش پشم سرامیک و یا همان عایق الیاف سرامیک به بیش از 10 سال می رسد. با انتخاب و خرید الیاف سرامیک از ما می توانید عایق الیاف نسوز را از ما تهیه و استفاده نماید.

در صورت خرید عمده پشم سرامیک تخفیف های بسیار خوبی برای شما مد نظر گرفته ایم که می توانید با نهایت اطمینان خاطر این عایق نسوز را از ما خرید نماید. عایق پشم سرامیک و یا عایق پشم سرامیک را با قیمت عالی و استثنایی و همراه با تخفیف را از شرکت ما خرید نماید و شیوه تحویل عایق ما به صورت فوری بوده و به محض سفارش و خرید پشم سرامیک از ما عایق نسوز خریداری شده از انبار بارگیری شده و اگر در تهران باشید طی 1 روز کاری و در سایر شهرستان های دیگر طی 2 روز کاری به دست شما عزیزان می رسد. منتظر تماس شما کاربران و مشتریان گرامی از سراسر نقاط کشور هستیم.

.
.

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها