۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

عایق الاستومری پتویی

عایق الاستومری رولی با اسم عایق الاستومری پتویی نیز خوانده می شود و این عایق الاستومری پتویی در ضخامت های گوناگون موجود است و بسته به نوع استفاده آن می شود از ضخامت های گوناگون آن استفاده نمود و فروش این محصول به صورت رولی و یا پتویی است و بسته به خامت آن متراژ هر رول آن مختلف است که در بخش زیر جزییات تکمیلی در این خصوص را بیان خواهیم نمود، در نتیجه برای آشنایی بیشتر با این عایق الاستومریک پتویی با ما تا انتهای مقاله همراه باشید…

.

شرکت پایدار انرژی پارس با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش انواع عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و برودتی فعالیت می نماید. هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق الاستومری و ارسال آن به سراسر نقاط کشور وجود ندارد، در نتیجه در هر شهر و شهرستانی که باشید می توانید انواع عایق الاستومری پتویی، رولی، لوله ای ، شانه تخم مرغی و … را از شرکت معتبر ما خرید و درب محل مورد نظر خود از ما تحویل بگیرید.

.

اگر قصد عایق کاری پروژه های بزرگ و کوچک خود را هم دارید، شرکت پایدار انرژی پارس مجری انجام پروژه های عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور نیز هست. در نتیجه می توانید صفر تا صد خرید و انجام پروژه های عایق کاری خود را با خیال راحت به تیم متخصص و زبده ما بسپارید و عایقکاری و بهینه سازی انرژی خود را در عالی ترین سطح از ما تحویل بگیرید. در صورت خرید و انجام پروژه های شما تخفیفات ویژه ای نیز برای شما مشتریان گرامی در جای جای ایران مد نظر گرفته ایم.

.

به منظور استعلام قیمت عایق الاستومری رولی و یا همان عایق پتویی می توانید به لینک درج شده مراجعه و بعد از بررسی جزییات محصول تصمیم نهایی برای خرید عایق الاستومری را بگیرید. به منظور استعلام قیمت روز عایق الاستومری رولی نیز می توانید از بخش بالای سایت بخش فروشگاه را انتخاب و وارد فروشگاه اینترنتی عایق ما شوید و خرید مورد نظر خود را فقط با چند کلیک و همراه با تخفیف انجام دهید. همچنین می توانید از طریق لینک های درج شده قیمت دقیق و به روز عایق الاستومری را مشاهده نماید.

.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

به دلیل گستردگی فعالیت ما در زمینه فروش عایق الاستومری ما یک نمایندگی فروش عایق الاستومری به نام مهار انرژی پایدار ساز داریم، که می توانید به وب سایت این شرکت نیز وارد شوید و محصولات موجود در آن را نیز بررسی کنید. به منظور مشاوره در زمینه بهترین عایق الاستومری برای تاسیسات مربوطه خود می توانید در روزها و ساعت های اداری با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و بهترین انتخاب و خرید را در زمینه عایق الاستومری پتویی و یا سایر انواع عایق های موجود ما داشته باشید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

عایق الاستومری پتویی

عایق الاستومری رولی

.

قیمت عایق الاستومری پتویی

عایق الاستومری پتویی در دو جنس NBR  و  EPDM  در شرکت پایدار انرژی پارس موجود می باشد، که در بخش زیر لیست قیمت عایق الاستومری پتویی NBR  و  EPDM را به طور کامل درج نموده ایم. عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM نسبت به عایق الاستومری کافلکس NBR قیمت بالاتری دارد، چرا که کیفیت و جنس این نوع بالاتر است.

.

عایق الاستومری رولی کافلکس NBR در ضخامت های 3 میلیمتر، 6 میلیمتر، 9 میلیمتر، 13 میلیمتر، 16 میلیمتر، 19 میلیمتر، 25 میلیمتر، 30 میلیمتر، 32 میلیمتر، 40 میلیمتر، 50 میلیمتر موجود است. عایق الاستومری رولی کافلکس EPDM هم در ضخامت های 6 میلیمتر، 9 میلیمتر، 13 میلیمتر، 16 میلیمتر، 19 میلیمتر، 25 میلیمتر موجود است. فروش این عایق های پتویی به صورت رولی است و بسته به ضخامت هر نوع متراژ هر متفاوت است.

.

قیمت عایق الاستومری پتویی

قیمت الاستومری پتویی

.

قیمت عایق الاستومری رولی NBR

قیمت عایق الاستومری پتویی NBR با ضخامت 3 میلیمتر در هر متر مربع 108.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 3 میل 60 متر مربع می باشد.

قیمت عایق الاستومری پتویی NBR با ضخامت 6 میلیمتر در هر متر مربع 208.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 6 میل 30 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 9 میلیمتر در هر متر مربع 228.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 9 میل 20 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 13 میلیمتر در هر متر مربع 305.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 13 میل 14 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 16 میلیمتر در هر متر مربع 381.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 16 میل 12 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 19 میلیمتر در هر متر مربع 457.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 19 میل 10 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 25 میلیمتر در هر متر مربع 730.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 25 میل 8 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 30 میلیمتر در هر متر مربع 927.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 30 میل 6 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 32 میلیمتر در هر متر مربع 992.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 32 میل 6 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 40 میلیمتر در هر متر مربع 1.300.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 40 میل 4 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی NBR با ضخامت 50 میلیمتر در هر متر مربع 1.407.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 50 میل 4 متر مربع می باشد.

.

(( توجه توجه: قیمت های عایق الاستومری رولی درج شده صرفا جهت اطلاع رسانی و بررسی بیشتر شما کاربران گرامی بوده و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت های درج شده نیز دچار تغییر می شود و قیمت ها ثبات نداشته، در نتیجه جهت استعلام دقیق و به روز قیمت عایق الاستومری رولی می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

قیمت عایق الاستومری پتویی

قیمت عایق الاستومری رولی

 

قیمت عایق الاستومری رولی EPDM

 

قیمت عایق الاستومری پتویی EPDM با ضخامت 6 میلیمتر در هر متر مربع 409.000 تومان است، فروش این عایق پتویی به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 6 میل 30 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی EPDM با ضخامت 9 میلیمتر در هر متر مربع 503.000 تومان است، فروش این عایق به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 9 میل 20 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی EPDM با ضخامت 13 میلیمتر در هر متر مربع 709.000 تومان است، فروش این عایق  به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 13 میل 14 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی EPDM با ضخامت 16 میلیمتر در هر متر مربع 840.000 تومان است، فروش این عایق به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 16 میل 12 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی EPDM با ضخامت 19 میلیمتر در هر متر مربع 1.024.000 تومان است، فروش این عایق  به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 19 میل 10 متر مربع می باشد.

عایق الاستومری رولی EPDM با ضخامت 25 میلیمتر در هر متر مربع 1.200.000 تومان است، فروش این عایق  به صورت رولی بوده و متراژ هر رول عایق الاستومری 25 میل 8 متر مربع می باشد.

.

(( توجه توجه: قیمت های عایق الاستومری رولی EPDM درج شده صرفا جهت اطلاع رسانی و بررسی بیشتر شما کاربران گرامی بوده و به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت های درج شده نیز دچار تغییر می شود و قیمت ها ثبات نداشته، در نتیجه جهت استعلام دقیق و به روز قیمت عایق الاستومری رولی EPDM می بایست با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

قیمت عایق الاستومری پتویی

قیمت عایق الاستومری پتویی

.

عایق پتویی

یکی از محصول‌هایی که بسیار زیاد در صنایع گوناگون به کار گرفته می‌شود، عایق الاستومری پتویی است. عایق پتویی دارای وزن بسیار سبکی است و از این رو می‌شود در محیط‌ های گوناگون استفاده شود. انعطاف پذیری این عایق نیز سبب می‌شود که در مکان‌های بسیاری مورد استفاده قرار گیرد. مهمترین ویژگی عایق الاستومریک پتویی از قرار زیر است:

.

1-افزایش امنیت در محیط‌های گوناگون: دمای بسیار زیاد لوله و پمپ و سایر وسایل و تجهیزات در تاسیسات گوناگون سبب افزایش میزان خطر در آنها می‌شود.عایقکاری نشدن باعث خرابی و آسیب در گذر زمان شود با استفاده از عایق پتویی می‌شود از وقوع چنین مسائلی جلوگیری به عمل آورد.

.

2- کاهش میزان صدا: نکته بسیار مهمی که در این زمینه مطرح است کاهش میزان سر و صدا و نویز از محیط‌ های اطراف است. این عایق بسیار زیاد صدا را بهینه سازی می‌کند و از ورود و خروج صدا به داخل محیط جلوگیری به عمل می‌آورد و عملاً بهترین نوع عایق جهت کاهش میزان صدا از محیط‌های گوناگون است.

.

3- محافظت در برابر یخ زدگی: مزیت دیگر عایق الاستومری پتویی این است که در برابر یخ زدگی مقاوم است و شما با استفاده از این عایق پتویی می‌توانید لوله، سرویس‌های بهداشتی و سایر تاسیسات خود را در برابر یخ زدگی محافظت نمایید و اگر که  تجهیزات شما در معرض هوای سرد قرار دارد، با استفاده از عایق کاری پتویی می‌توانید کاملاً از یخ زدگی آن جلوگیری به عمل آورید. یخ زدن تجهیزات سبب می‌شود که هزینه‌های بسیار زیاد خرابی بر روی دست شما بگذارد. از این رو با استفاده از این عایق می‌شود محافظت کاملی در مقابل یخ زدگی ایجاد نمود.

.

عایق پتویی

عایق پتویی

 

چرا پایدار انرژی پارس را انتخاب کنید؟

1- سهولت در خرید عایق الاستومری در انواع گوناگون هم به صورت جزیی و هم عمده

2- ارسال به تمامی نقاط ایران (در تهران حدود 1 روز کاری و در سایر شهرستان ها دو روز کاری)

3- فراهم بودن خرید اینترنتی عایق الاستومری

4- امکان خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی

5- باسابقه ترین شرکت فروشنده عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی و …

6- داشتن نمایندگی فروش عایق الاستومری

7- ارائه تخفیفات فوق العاده به تمامی مشتریان

8- فروش مرغوب ترین و بهترین نوع عایق الاستومری

9- شرکت ثبت شده و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های گوناگون عایق کاری در ایران

11- فروشنده عایق الاستومری از بهترین و مرغوب ترین برندها از جمله عایق کافلکس، پافلکس، سوپرفلکس، ترک و ایرانی و …

12 – یکی از نمایندگان فروش عایق الاستومری سانا

13- مشاوره تخصصی به صورت همه روزه

14 داشتن دفتر مرکزی در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری عایق الاستومری خریداری شده

 

عایق الاستومری پتویی

عایق الاستومری

.

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها