۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

شرکت عایق کافلکس

شرکت پایدار انرژی پارس یک شرکت عایق کافلکس K-Flex محسوب می شود و جزو شرکت های معتبر فروشنده عایق الاستومری کافلکس K-Flex  است در نتیجه می توانید جهت خرید عایق الاستومری کافلکس K-Flex با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

شرکت پایدار انرژی پارس با بیش از 10 سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع عایق فعالیت داشته و جزو برترین و معتبرترین شرکت های عایق کافلکس K-Flex است.

 

هر نوع عایق الاستومری کافلکس K-Flex که بخواهید را می توانید از شرکت پایدار انرژی پارس و یا نمایندگی عایق الاستومری کافلکس K-Flex ما به نام مهار انرژی پایدار ساز خرید نماید و ارزان ترین قیمت عایق الاستومری K-Flex را از ما بخواهید.

کافلکس یکی از برترین شرکت های تولیدکننده عایق الاستومری می باشد، که کیفیت این عایق نسبت به سایر عایق های دیگر بسیار عالی تر است.

 

عایق الاستومری کافلکس K-Flex در انواع مختلف رولی، لوله ای موجود است و تنوع محصولات عایق کافلکس K-Flex ما بسیار زیاد می باشد و شما می توانید به منظور استعلام قیمت هر یک از محصولات عایق الاستومری K-Flex با ما در ارتباط باشید.

شایان ذکر است که می توانید طی ساعت ها و روزهای اداری جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید عایق الاستومری با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

شرکت عایق کافلکس

عایق کافلکس

.

شرکت عایق الاستومری کافلکس

شرکت پایدار انرژی پاری جزو نامی ترین شرکت عایق الاستومری کافلکس K-Flex است و با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه جزو معتبرترین و بهترین شرکت های عایق کافلکس K-Flex محسوب می گردد.

می توانید فقط با یک تماس تلفنی خرید مورد نظر خود را به همراه تخفیفات ویژه از شرکت پایدار انرژی پارس انجام دهید، همچنین شرکت ما در زمینه نصب و اجرا عایقکاری پروژه های کوچک و بزرگ فعالیت می نماید.

 

در نتیجه می توانید هم خرید عایق الاستومری K-Flex و هم انجام پروژه عایق کاری خود را به تیم پایدار انرژی پارس بسپارید و در عالی ترین سطح عایقکاری پروژه شما انجام می شود و طبق برنامه ریزی مشخص به شما مشتریان گرامی تحویل می دهیم.

شایان ذکر است که علاوه بر عایق الاستومری کافلکس K-Flex ، عایق الاستومری ترک ، عایق الاستومری سانا ، عایق الاستومری سوپرفلکس و … نیز در شرکت ما موجود و در سراسر نقاط کشور به فروش می رساند.

 

عایق کافلکس K-Flex دارای قیمت مناسب و خوبی نیز است و این عایق جزو بهترین و با کیفیت ترین عایق ها می باشد، توجه داشته باشید که عایق الاستومری K-Flex دارای تنوع بسیار زیادی هست و شما باید متناسب با پروژه خود عایق الاستومری K-Flex مورد نظر خود را خریداری و استفاده کنید.

اگر که نمی دانید که کدام عایق برای شما مناسب تر و بهتر است می توانید به منظور استعلام قیمت و انتخاب بهترین نوع عایق الاستومری K-Flex با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

شرکت عایق الاستومری کافلکس

عایق الاستومری کافلکس

.

قیمت عایق الاستومری کافلکس

در حیطه قیمت عایق الاستومری کافلکس K-Flex نیز باید بیان کنیم که قیمت این عایق الاستومریک همه روزه دچار تغییر و نوسان می شود و دلیل این نوسان بسیار زیاد قیمت عایق، تغییرات بسیار زیاد ارز است.

در نتیجه می بایست جهت استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری K-Flex با شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس حاصل فرمایید و خرید مورد نظر خود را با بهترین قیمت انجام دهید.

 

با انتخاب شرکت عایق کافلکس ما می توانید با کیفیت ترین و مرغوب ترین عایق الاستومریک K-Flex را برای خود محقق نماید، می توانید جهت استعلام قیمت عایق الاستومری با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی عایق الاستومری نیز می توانید به وب سایت فروشگاه مهار انرژی مراجعه و بعد از بررسی بیشتر به لینک های درج شده در بخش زیر مراجعه نماید و خرید اینترنتی عایق الاستومری مورد نظر خود را انجام دهید.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

عایق کافلکس رولی در ضخامت های گوناگون از جمله 6 تا 50 سانتی متری در بازارهای داخلی وجود دارد و عایق الاستومری رولی کافکس با ضخامت های پایین بیشترین استفاده را داشته و این عایق را می توانید از شرکت عایق کافلکس خریداری نماید.

عایق الاستومری رولی 9 میلیمتر و عایق الاستومری رولی 13 میلیمتر بیشتر استفاده را در صنایع گوناگون دارد، ولی سایر عایق ها الاستومریک نیز می توانید از ما خرید نماید.

 

عایق کافلکس یکی از پر کاربردترین عایق ها در ضنایع گوناگون محسوب می گردد، و در همه ضخامت ها نیز این عایق موجود است. در حال حاضر عایق کافلکس به وفور در سراسر نقاط کشور وجود دارد.

عایق الاستومریک رولی کافلکس برای عایق کاری هر سطحی مناسب است و یک عایق صوتی، حرارتی و برودتی محسوب می گردد، با استفاده از این عایق می شود تا اندازه بسیار زیادی صدا و صورت را کاهش داد و یک عایق صوتی بسیار عالی محسوب می گردد.

 

از عایق الاستومری رولی برای عایق کاری موتورخانه ، عایق کاری انواع لوله ، عایق کاری تاسیسات و عایق کاری در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و … استفاده نمود.

به منظور خرید عایق کافلکس و ارتباط با شرکت عایق کافلکس می بایست با شماره تماس های درج شده در این وب سایت تماس حاصل فرمایید. به محض تماس شما مشتریان گرامی پیش فاکتور عایق مورد نظر شما برای شما ارسال می گردد.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

 

عایق کافلکس

عایق کافلکس

شرکت عایق کافلکس

شرکت عایق کافلکس

شرکت عایق کافلکس

شرکت عایق کافلکس

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها