۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

خرید عمده عایق الاستومری

شرکت پایدار انرژی پارس فروشنده عایق الاستومری است و می توانید جهت خرید عمده عایق الاستومری می توانید طی روز ها و ساعت های اداری با کارشناسان واحد فروش عایق الاستومری ما در ارتباط باشید.

شرکت پایدار انرژی پارس در زمینه فروش عمده عایق الاستومری در سراسر نقاط کشور فعالیت داشته و می توانید فقط با یک تماس تلفنی هر نوع عایق الاستومری را که بخواهید از شرکت ما با بهترین و ارزان ترین قیمت خرید نماید و هیچ گونه محدودیتی در زمینه خرید عایق الاستومری از جانب شرکت ما وجود نداشته است. در نتیجه شما می توانید انواع عایق الاستومری را از شرکت ما خرید و در شهر مورد نظر از ما تحویل بگیرید.

شایان ذکر است که اگر قصد استعلام قیمت عایق الاستومری رولی و همچنین قیمت عایق الاستومری ایرانی و قیمت عایق الاستومری لوله ای را دارید می توانید از لینک های درج شده وارد شده و محصولات ما را تک به تک بررسی کنید. توجه داشته باشید که همه محصولات ما در این وب سایت درج نشده است و اگر عایق الاستومری مورد نظر شما در لیست قیمت عایق الاستومری مربوطه نبود می بایست با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

شرکت پایدار انرژی پارس دارای نمایندگی فروش عایق الاستومری نیز هست، یکی از نمایندگی های فروش ما شرکت مهار انرژی پایدار ساز می باشد. می توانید جهت خرید عایق الاستومری و همچنین انجام پروژه های بزرگ و کوچک خود با شرکت ما و یا نمایندگی های فعال ما در ارتباط باشید. کارشناسان فروش ما طی روزها و ساعت های اداری آماده مشاوره در زمینه انتخاب بهترین نوع عایق برای شما هستند.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

خرید اینترنتی عایق الاستومری

اگر تمایل به خرید اینترنتی عایق الاستومری دارید می توانید به فروشگاه ما مراجعه نماید و به بررسی تک تک محصولات ما بپردازید، همچنین می توانید از طریق لینک محصولات پرفروش عایق الاستومری ما جز به جز محصولات موجود در فروشگاه ما را بررسی کنید.

شایان ذکر است که تنوع محصولات ما بسیار زیاد است و شما اگر در صورت خرید عمده عایق الاستومری محصول مورد نظر را پیدا نکردید می توانید با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

.

.

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم K-FLEX

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

خرید عمده عایق الاستومری

خرید عمده عایق الاستومری

.

فروش عمده عایق الاستومری

اگر به دنبال مرکز فروش عمده عایق الاستومری هستید، مسیر انتخاب خود را کوتاه کنید و با نهایت آسودگی خیال شرکت پایدار انرژی پارس را انتخاب کنید. جهت استعلام قیمت روز انواع عایق الاستومری می توانید در ساعت ها و روزهای اداری با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

صفر تا صد امور انجام پروژه های عایق کاری خود را در هر نوع که باشد، عایقکاری حرارتی، صوتی، رطوبتی و … خود را به تیم کاربلد و متخصص عایقکاری ما یعنی پایدار انرژی پارس بسپارید. در طی سالیان متوالی و انجام پروژه های عایق کاری گوناگون می توانید با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که علاوه بر فروش و خرید عمده عایق الاستومری از شرکت ما می توانید به منظور خرید جزیی عایق الاستومری با شرکت ما ارتباط برقرار نماید و خرید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. شایان ذکر است که بهترین نوع خرید عایق الاستومری جزیی از فروشگاه ما می باشد که به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید خرید مورد نظر خود را انجام دهید.

شرکت پایدار انرژی پارس یک شرکت معتبر و ثبت شده است و دارای کد ثبتی بوده و بعد از تماس شما مشتریان گرامی در صورت درخواست شما پیش فاکتور عایق الاستومری برای شما به سرعت ارسال می گردد. بعد از بررسی فاکتور مذکور و پرداخت آن عایق الاستومری مورد نظر برای شما به سرعت ارسال می گردد.

 

فروش عمده عایق الاستومری

فروش عمده عایق الاستومری

عایق الاستومری 9 میل

می توانید عایق الاستومری 9 میل را به صورت جزیی و عمده از شرکت ما خرید نماید و بهترین نوع عایق الاستومری را برای خود و انجام پروژهتان فراهم آورید. جهت فروش و خرید عمده عایق الاستومری رولی و لوله ای می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت تلفنی از شرکت پایدار انرژی پارس خرید نماید.

یکی از عایق های پر طرفدار در صنایع گوناگون عایق الاستومری لوله ای 9 میل و همچنین عایق الاستومری رولی 9 میل است، که این محصول پر طرفدار در شرکت ما موجود است و هر مقداری که بخواهید را می توانید از ما خرید نماید. توجه داشته باشید که شرکت ما همواره فروشنده بهترین نوع عایق الاستومری است و از جمله برندهای عایق الاستومری ما عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری سوپرفلکس، عایق الاستومری ایرانی، عایق الاستومری سانا، عایق الاستومری ترک و … است.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1 اینچ برابر است 98.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/2-1 اینچ برابر است 160.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/2-2 اینچ برابر است 207.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/2 اینچ برابر است 60.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/4-1 اینچ برابر است 124.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 2 اینچ برابر است 172.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 3 اینچ برابر است 238.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 3/4 اینچ برابر است 75.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل کافلکس – k-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 4 اینچ برابر است 294.000 تومان.

.

توجه توجه: قیمت عایق الاستومری ثبت شده در این وب سایت براساس شاخه 2 متری درج شده است، امکان دارد که به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت این محصول نیز تغییر کند. در نتیجه جهت استعلام قیمت روز عایق الاستومری و خرید عمده عایق الاستومری می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

عایق الاستومری 9 میل

عایق الاستومری 9 میل

.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1 اینچ برابر است 84.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/2-1 اینچ برابر است 124.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/2-2 اینچ برابر است 180.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/2 اینچ برابر است 52.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 1/4-1 اینچ برابر است 105.000 تومان.

الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flexبراساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 2 اینچ برابر است 148.000 تومان.

عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 3 اینچ برابر است 208.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 3/4 اینچ برابر است 54.000 تومان.

قیمت عایق الاستومری لوله ای 9 میل پافلکس – pa-flex براساس شاخه 2 متری و با سایز لوله 4 اینچ برابر است 250.000 تومان.

.

توجه توجه: قیمت عایق الاستومری ثبت شده در این وب سایت براساس شاخه 2 متری درج شده است، امکان دارد که به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت این محصول نیز تغییر کند. در نتیجه جهت استعلام قیمت روز عایق الاستومری و خرید عمده عایق الاستومری می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

.

خرید عمده عایق الاستومری

 

عایق الاستومری 13 میل

یکی دیگر از محصولات پر فروش و محبوب در صنایع گوناگون عایق الاستومری 13 میل است. عایق الاستومری 13 میل را می توانید به صورت جزیی و هم به صورت عمده ( خرید عمده عایق الاستومری ) از شرکت ما خرید نماید. عایق الاستومری 13 میل هم به صورت رولی و هم به صورت لوله ای در شرکت ما موجود است. شایان ذکر است که عایق الاستومری 13 میلی متر روکش آلومینیوم و پشت چسبدار نیز در شرکت ما وجود دارد. تنوع محصولات عایق کاری ما بسیار زیاد است و شما می توانید به منظور خرید عایق الاستومری با ما تماس بگیرید.

قیمت عایق الاستومری رولی 9 میل

قیمت هر متر مربع عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس – k-flex برابر 228.000 تومان و قیمت هر رول عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس (هر رول 20 متر ) برابر 4.560.000 تومان است.

قیمت هر متر مربع عایق الاستومری رولی 9 میل پافلکس – pa-flex برابر 188.000 تومان و قیمت هر رول عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس (هر رول 20 متر ) برابر 3.760.000 تومان است.

قیمت هر متر مربع عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس – k-flex  روکش آلومینیوم  130 میکرون برابر 308.000 تومان و قیمت هر رول عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس (هر رول 20 متر ) برابر 6.160.000 تومان است.

قیمت هر متر مربع عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس – k-flex  روکش آلومینیوم  130 میکرون مسلح برابر 324.000 تومان و قیمت هر رول عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس (هر رول 20 متر ) برابر 6.480.000 تومان است.

قیمت هر متر مربع عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس – k-flex  روکش آلومینیوم  230 میکرون برابر 368.000 تومان و قیمت هر رول عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس (هر رول 20 متر ) برابر 7.360.000 تومان است.

قیمت هر متر مربع عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس – k-flex  روکش آلومینیوم  230 میکرون مسلح برابر 443.000 تومان و قیمت هر رول عایق الاستومری رولی 9 میل کافلکس (هر رول 20 متر ) برابر 8.860.000 تومان است.

.

توجه توجه: قیمت عایق الاستومری ثبت شده در این وب سایت براساس هر متر و هر رول درج شده است، امکان دارد که به دلیل نوسان بسیار زیاد ارز در کشور قیمت این محصول نیز تغییر کند. در نتیجه جهت استعلام قیمت روز عایق الاستومری و خرید عمده عایق الاستومری می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

عایق الاستومری 13 میل

عایق الاستومری 13 میل

.

چرا پایدار انرژی پارس را انتخاب کنید؟

1- سهولت در خرید عایق الاستومری در انواع گوناگون هم به صورت جزیی و هم عمده

2- ارسال به تمامی نقاط ایران (در تهران حدود 1 روز کاری و در سایر شهرستان ها دو روز کاری)

3- فراهم بودن خرید اینترنتی عایق الاستومری

4- امکان خرید عایق الاستومری به صورت تلفنی

5- باسابقه ترین شرکت فروشنده عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی و …

6- داشتن نمایندگی فروش عایق الاستومری

7- ارائه تخفیفات فوق العاده به تمامی مشتریان

8- فروش مرغوب ترین و بهترین نوع عایق الاستومری

9- شرکت ثبت شده و دارای کد ثبتی

10- مجری انجام پروژه های گوناگون عایق کاری در ایران

11- فروشنده عایق الاستومری از بهترین و مرغوب ترین برندها از جمله عایق کافلکس، پافلکس، سوپرفلکس، ترک و ایرانی و …

12 – یکی از نمایندگان فروش عایق الاستومری سانا

13- مشاوره تخصصی به صورت همه روزه

14 داشتن دفتر مرکزی در استان تهران و شهرستان ورامین

16- تحویل فوری عایق الاستومری خریداری شده

.

خرید عمده عایق الاستومری

خرید عمده عایق الاستومری

 

کلام پایانی

در هنگام خرید عمده عایق الاستومری توجه کنید که از شرکت های معتبر و باسابقه و ثبت شده خرید عایق الاستومری خود را انجام دهید و از خرید از دلالان جدا خوداری فرمایید چرا که با خرید از این گروه عایق الاستومری نامرغوب و بی کیفیت را برای خود فراهم آورده و بعد از انجام پروژه عایق کاری خود عایقکاری به درستی انجام نشده و بعد از مدتی به دلیل کیفیت پایین عایق بهینه سازی انرژی از بین می رود. شرکت پایدار انرژی پارس همواره فروشنده بهترین و با کیفیت عایق حرارتی، برودتی، صوتی و رطوبتی و … است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید جزئی و خرید عمده عایق الاستومری با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

 

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها