۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

خرید عایق حرارتی

شرکت پایدار انرژی پارس یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش و خرید عایق حرارتی محسوب می شود و می توانید به منظور خرید عایق حرارتی در انواع مختلف با کارشناسان فروش مهار انرژی در تماس باشید.

شرکت پایدار انرژی پارس فروشنده انواع عایق حرارتی می باشد و از جمله عایق ها حرارتی ما عایق الاستومری، عایق پلی یورتان، عایق پشم سنگ، عایق xps و عایق الیاف سرامیک ( عایق الیاف کوره مشهور است) است.

 

هر نوع عایق حرارتی را که بخواهید می توانید در ضخامت و انواع مختلف از ما خرید نماید و با خرید عایق در انواع مختلف از ما می توانید از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

شایان ذکر است که هیچ محدودیتی در زمینه خرید عایق از جانب شرکت ما وجود داشته و ندارد، می توانید فقط با یک تماس تلفنی با کارشناسان فروش پایدار انرژی پارس در ارتباط باشید و خرید مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید.

 

شرکت پایدار انرژی پارس با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش عایق حرارتی در تمامی مناطق کشور فعالیت می کند و یکی از شرکت های نامی و معتبر در زمینه فروش انواع عایق حرارتی، برودتی، رطوبتی و صوتی محسوب می شود.

در نتیجه به منظور بدست آوردن اطلاعات جامع در زمینه فروش عایق حرارتی می توانید با شماره تماس های ثبت شده در وب سایت پایدار انرژی پارس تماس حاصل فرمایید و بعد از استعلام قیمت نسبت به خرید عایق مورد نظر خود اقدامات لازم را انجام دهید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

خرید عایق حرارتی

خرید عایق حرارتی

خرید عایق حرارتی نسوز

اگر تمایل به خرید عایق حرارتی نسوز دارید مسیر انتخاب خرید عایق خود را کوتاه کنید و به منظور خرید انواع عایق از جمله عایق الاستومری، عایق پلی یورتان ، عایق الیاف سرامیک، عایق پشم سنگ و … با کارشناسان فروش پایدار انرژی پارس در تماس باشید.

عایق حرارتی نسوز در صنایع گوناگون از جمله صنایع نفت، صنایع گاز ، صنایع پتروشیمی، صنایع ساختمان سازی و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

عایق الاستومری و عایق پشم سنگ مقاومت حرارتی بسیار بالایی داشته و از این رو در صنایع گوناگون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پشم سنگ نسبت به عایق الاستومری قیمت ارزان ترین داشته و در انواع مختلف از جمله: عایق پشم سنگ لوله ای، عایق پشم سنگ پتویی، عایق پشم سنگ لحافی، عایق پشم سنگ تخته ای و عایق پشم سنگ فله ای در شرکت ما وجود دارد. که می توانید در ضخامت های گوناگون عایق مورد نظر خود را تهیه نماید.

 

تنوع و ضخامت های عایق پشم سنگ ما بسیار مختلف است که شما عزیزان می توانید انواع عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و … را از شرکت پایدار انرژی پارس خریداری نماید.

عایق الاستومری همان گونه که بیان نمودیم دارای تنوع بسیار زیادی از جمله: عایق الاستومری رولی ، عایق الاستومری لوله ای و عایق الاستومری شانه تخم مرغی است.

 

عایق الاستومری نسبت به پشم سنگ قیمت بالاتری دارد ولی به دلیل خصوصیت های منحصر به فردی که عایق الاستومری دارد این عایق حرارتی طرفداران بسیار نیز دارد.

خرید عایق حرارتی نسوز

عایق حرارتی نسوز

عایق حرارتی چیست

عایق حرارتی از عایق های بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی می باشد، که سبب جلوگیری از انتقال حرارت از مکانی به مکان دیگر می گردد.

تنظیم کردن درجه حرارت هر مکانی از عوامل بسیار مهم در تامین شرایط لازم برای آسایش در آن ساختمان می باشد.

 

به کار گیری از عایق حرارتی سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد، چرا که باعث تبادل حرارت از مکانی به مکان دیگر می شود.

هچنین عایق کاری برای حفظ محیط زیست نیز بسیار اهمیت دارد، در برخی از موارد عایق کاری امکان دارد در هزینه‌های تمام شده ساخت و ساز تاثیر چشمگیری می گذارد.

 

توجه داشته باشید که هزینه پرداختی بابت عایق کاری حرارتی بعدها در اثر صرفه جویی و بهینه سازی انرژی جبران می گردد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شایان ذکر است که عایق های حرارتی علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی باعث عایق کاری رطوبتی و برودتی نیز می گردد و این عایق ها یک عایقی هستند که در برابر آتش مقاوم هستند و کند سوز محسوب می شود.

 

رایج ترین و مرسوم ترین عایق های حرارتی عایق الاستومری و پشم سنگ ( خرید عایق حرارتی ) است که از زمان های گذشته تا به حال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

.

خرید عایق حرارتی

خرید عایق حرارتی

عایق حرارتی

اغلب گرما از فضای گرم به فضای سرد حرکت می نماید، پس به منظور جلوگیری از ورود گرما به محیط سرد از عایق حرارتی ( خرید عایق حرارتی ) به کار می برند.

با استفاده از این عایق حرارتی فضای داخلی ساختمان ها در تابستان خنک و در زمستان گرم می شود به جهت انتخاب عالی در خرید عایق حرارتی ابتدا باید دمای محیط و شرایط آب و هوایی آن مکان را به درستی ارزیابی کنیم.

 

بر اساس آن عایق حرارتی با ضخامت مطلوب را خریداری کنیم و با عایق کاری آن مکان از هدر رفتن انرژی جلوگیری به عمل آوریم.

یک عایق حرارتی مناسب می بایست دارای استحکام بسیار بالایی در برابر حرارت باشد و همچنین در برابر رطوبت بر رشد قارچ و کپک نیز مقاوم باشد.

 

عایق حرارتی اغلب در دیوار سقف و تمامی مکان ها به وفور استفاده می شود و در فصل گرما باعث بهینه سازی انرژی می شود.

اگر در منطقه و شهری زندگی می نماید، که آب و هوای آن در فصول گوناگون متفاوت است عایق کاری باید بر اساس اصول صحیح و درست انجام شود.

اگر محل زندگی شما همیشه گرم یا همیشه سرد است عایق شما باید بر اساس آن مکان به درستی انتخاب شود، به منظور خرید عایق حرارتی با ما در تماس باشید.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

فروش عایق حرارتی

فروش عایق حرارتی

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها