۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

پشم سنگ پلی یورتان الاستومری

شرکت پایدار انرژی پارس

این شرکت یک گروه تولیدی در زمینه تولید انواع عایق پشم سنگ ، پشم سرامیک ، الاستومری و پلی یورتان است.که دارای نمایندگی های بسیار در سرتاسر ایران است و در راستای کسب نمودن رضایت مشتریان خودبا به کارگیری از علوم روز جهان در صنعت عایق کاری و انجام پروژهای موفق و کسب مهارت لازم همواره سعی بر موفقیت بهتر در زمینه عایقکاری به وسیله پشم سنگ ، پشم سرامیک ، پلی یورتان و الاستومری نموده است.هدف اصلی این شرکت ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات عایقکاری به مشتریان و خریداران عزیز می باشد. این شرکت داری متخصصان خبره و مملو از تجربه هستند که شما از در مسیر انتخاب بهترین و مناسب ترین محصول از نظر قیمت و میزان کیفیت شما را همراهی می کنند.

پشم سنگ پلی یورتان الاستومری

عایقکاری با محصولات پایدار انرژی پارس

در عصر امروزه و با توجه به افزایش هزینه های حامل های انرژی و همچنین کمبود منابع طبیعی ، مبحث بهینه سازی و صرفه جویی نمودن یکی از مهمتریی دغدغه های حال حاضر می باشد. که بهینه سازی نمودن بدون عایقکاری امکان پذیر نیست، در گذشته به بهینه سازی توسط عایقکاری توجه چندانی نمی شود ولی هم اکنون در تمام صنایع ساختمانی ،صنایع پتروشیمی،صنعت گاز و نفت و… بسیار به آن توجه می شود و در حال حاضر یکی از استاندارهای مهم و اساسی در زمینه مهندسی محسوب می گردد. با انتخاب پایدار انرژی پارس و خرید محصولات عایق کاری این شرکت آغاز یک خرید متفاوت و یک تعهد همیشگی را تجربه می کنید. تمامی محصولات شرکت دارای گارانتی و دارای استاندارهای جهانی می باشد.

پشم سنگ پلی یورتان الاستومری

محصولات پایدار انرژی پارس

1- انواع عایق های صوتی ،حرارتی و رطوبتی پلی یورتان که در سایز و ضخامتهای مختلف تولید و ارائه می گردد.

2- انواع عایق های پشم سنگ پتویی،پشم سنگ لحافی،پشم سنگ تخته ای ،پشم سنگ فله ای ،پشم سنگ لوله ای تولید اصفهان

3-انواع عایق پشم سرامیک :پشم سرامیک پانلی ،پشم سرامیک پتویی،مدول سرامیکی

4- انواع عایق های الاستومری که دارای تنوع بسیار زیاد و در انواع مختلف می باشد، الاستومری رولی ،الاستومری لوله ای ،الاستومری شانه تخم مرغی و… تولید می گردد.