۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

عایق الاستومری سانا

عایق الاستومری سانا

.

یکی از محصولات پر فروش شرکت پایدار انرژی عایق الاستومری سانا عایق می باشد ، که از شرکت سانا عایق خرید داری و با قیمت مناسب و ارزان قیمت به فروش می رسد ، این شرکت دارای نمایندگی های متعددی می باشد که یکی از نمایندگی ها و عامل فروش عایق الاستومری شرکت مهار انرژی می باشد.

اگر در تهران و شهرستان های تهران و حتی تمام شهرستانهای کشور به دنبال خرید عایق الاستومری با قیمت  مناسب و با کیفیت عالی هستید کافی است یکبار به ما اطمینان نمایید و با انتخاب ما بهترین خرید عایق الاستومری را برای خود رقم بزنید.

خرید عایق الاستومری سانا

شرکت پایدار انرژی پارس با کمترین سود و بیشترین فروش در ایران و در تهران در زمینه خرید و  فروش عایق الاستومری سانا زبان زد خاص و عام است.

جهت خرید انواع عایق الاستومری می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در ارتباط باشید و یا از طریق واتس اپ پایدار انرژی پارس با کارشناسان ما ارتباط برقرا نمایید.عایق الاستومری سانا

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

قیمت عایق الاستومری 

عایق لوله ای الاستومری بسیار انعطاف پذیر و سبک بوده و ساختار سلول بسته،از آن یک عایق ایده آل ساخته است. عایق الاستومری لوله ای جهت کنترل چگالشدر لوله های آب سرد و خطوط و برای جلوگیری از کاهش و اتلاف حرارت در سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

از عایق لوله ای الاستومری با روکش آلومینیوم،جهت عایقکاری سیستم های لوله کشی و خطوط لوله انتقال  گازها و … در فضاهای بیرونی که درمعرض نور مستقیم خورشید هستند استفاده می گردد.

ضخامت روکش آلومینیومدر عایق های لوله ای متفاوت می باشد. همچنین این عایق ها با آلومینیوم مسلح شده با نخ فایبرگلاس نیزدر دسترس می باشند.

قیمت عایق الاستومری سانا

مزایا عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم سبک و انعطاف پذیر بوده و ضریب انتقال حرارتپایینی دارد.استفاده از عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم موجب صرفه جوییدرهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد.

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می باشد.

ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.نگهداری و نظافتآسان از دیگر مزایای این دسته از عایق های الاستومری به شمار می رود.

فروش عایق الاستومری سانا

عایق الاستومری لوله ای

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها