۳۱ ۹۰ ۲۹۶ ۰۹۱۲ - ۲۴ ۹۰ ۶۴۹ ۰۹۰۲ - ۷۵ ۶۷ ۲۵ ۳۶ ۰۲۱
فهرست

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای

بهترین و با کیفیت ترین لوله ای در انواع مختلف و ضخامت های گوناگون را از ما بخواهید فروشنده انواع عایق الاستومری کافلکس k-flex ، پافلکس ، سوپرفلکس و … می باشیم.

در نتیجه شما عزیزان می توانید جهت خرید کلیه عایق های الاستومری با شماره تماس های درج شده در این وب سایت در ارتباط باشید.

 

بهترین و عالی ترین عایق های الاستومری با کیفیت های بسیار مرغوب را از ما خریداری کنید. همچنین در زمینه انجام پروژه های عایق کاری نیز فعالیت می کنیم.

در نتیجه می توانید صفر تا صد انجام پروژه های عایق کاری خود را به ما بسپارید و بهترین و عالی ترین کیفیت انواع عایق ها از شرکت پایدار انرژی پارس بخواهید.

 

به دلیل گستردگی گستردگی فعالیت ما در زمینه خرید و فروش انواع عایق الاستومری ما همواره از بهترین و عالی ترین عایق ها استفاده می نماییم.

به سراسر نقاط کشور این محصول را به فروش می رسانیم، در نتیجه بدون داشتن هیچ وقت دقیق نمی توانید انواع عایق الاستومری را از ما خرید نمایید و در درب به محل مورد نظر خود از ما دریافت کنید.

 

عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

عایق الاستومریک لوله ای با روکش آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر و سبک بوده و ساختار  سلول  بسته ، از  آن یک عایق ایده آل ساخته است .

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم جهت کنترل  چگالش  در لوله های آب سرد  و خطوط تبرید و برای جلوگیری  از کاهش  و  اتلاف حرارت در سیستم های  گرمایشی  مورد استفاده  قرار می گیرد.

 

از عایق لوله ای با روکش آلومینیوم، جهت عایقکاری  سیستم  های  لوله  کشی و خطوط لوله انتقال سیالات،گازها و … در فضاهای بیرونی  که  در  معرض تابش مستقیم خورشید هستند استفاده می گردد.

ضخامت روکش آلومینیوم در عایق های الاستومری، ۱۳۰، ۱۷۰ و ۲۳۰ میکرون می باشد .

 

همچنین  این عایق ها با آلومینیوم  مسلح  شده با نخ فایبرگلاس نیز در دسترس می باشند.انواع دیگر عایق الاستومریک لوله ای عبارتند از: عایق الاستومریک لوله ای ساده، عایق الاستومریک لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور و … می باشد.

.

دفتر مرکزی:     02136256775

آقای حیدری:  31 90 296 0912

خانم هزاوه:     24 90 649 0902

.

 

مقایسه عایق الاستومری با عایق پشم شیشه

خرید عایق الاستومری لوله ای

خرید عایق الاستومری

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم بدلیل ساختار سلول بسته ، مقاومت  بالایی  در برابر  رطوبت، بخار آب ،آلودگی و گرد وخاک دارد.

اما عایق پشم شیشه بدلیل ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار وآب ،مقاومت پایینی داشته و با نفوذ رطوبت و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی ان کاسته می گردد.

 

به دلیل عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار، در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش هایضدرطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می گردد.

همچنین عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم،از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتی که تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد.

 

در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان را افزایش می دهد در نتیجه به جای استفاده از این عایق از عایق الاستومری استفاده کنید.

 

 

عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم pa-flex

خرید عایق الاستومری رولی ترک

عایق الاستومری شانه تخم مرغی K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای K-FLEX

عایق الاستومری لوله ای pa-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح k-flex

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم 130 میکرون مسلح pa-flex

نوار درزگیر آلومینیومی عایق الاستومری

نوار درزگیر فومی عایق الاستومری

چسب مایع عایق الاستومری

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار pa-flex

عایق الاستومری رولی پشت چسبدار K-FLEX

پرسش و پاسخ و دیدگاه کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها